- 60 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
REFERENT/REFERENTKA STAVEBNĚ SPRÁVNÍCH ŘÍZENÍ
v Odboru stavebních a dopravních řízení
(místo výkonu práce ve Zlíně)
na dobu neurčitou
Uchazeč/ka musí splňovat:
1. Předpoklady stanovené § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
" je státním občanem České republiky, případně cizím státním občanem, který má v ČR trvalý pobyt,
" dosáhl/a věku 18 let,
" je způsobilý/á k právním úkonům,
" je bezúhonný/á, tj. nebyl/a pravomocně odsouzen/a:
2. Požadavky zaměstnavatele:
" vzdělání VŠ obor stavební, nebo
" vzdělání SŠ stavební s maturitou a praxe v oboru stavebnictví min. 3 roky (dle ust. § 13a zákona č. 183/2006 Sb., stavební zákon),
" aktivní znalost stavebního zákona, jeho prováděcích vyhlášek a správního řádu výhodou,
" ZOZ při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou,
" uživatelská znalost Microsoft Office,
" řidičský průkaz sk. „B“, aktivní řidič/řidička.
Klíčové pracovní činnosti:
" vede veškerá správní řízení dle stavebního zákona (např. územní řízení, stavební řízení),
" projednává správní delikty a přestupky.
Pro pozici referent/referentka stavebně správních řízení v Odboru stavebních a dopravních řízení je stanovena 11. platová třída, jiná výdělečná činnost může být vykonávána jen s předchozím písemným souhlasem zaměstnavatele.
Náležitosti přihlášky:
" jméno, příjmení a titul uchazeče/ky,
" datum a místo narození uchazeče/ky,
" státní příslušnost uchazeče/ky,
" místo trvalého pobytu uchazeče/ky,
" číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu (jde-li o cizího státního příslušníka),
" adresa pro zasílání písemností, pokud není shodná s místem trvalého pobytu uchazeče/ky,
" datum a podpis uchazeče/ky.
K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy následující doklady:
" životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se oblasti stavebnictví,
" výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních občanů též obdobný doklad dosvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se čestným prohlášením,
" úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Místo, způsob a lhůta podání přihlášky, jejíž povinný formulář je zveřejněn na úřední desce:
" poštou na adresu: statutární město Zlín, Odbor kanceláře tajemníka, náměstí Míru 12, 760 01 Zlín; (obálka musí být označena „NEOTEVÍRAT – výběrové řízení, referent/referentka SSŘ“ a uvedeno jméno a adresa uchazeče), podací razítko nejpozději s datem 28.12.2023,
" do datové schránky: 5ttb7bs, statutární město Zlín, nám. Míru 12, 760 01 Zlín; s datem a časem dodání nejpozději do 29.12.2023 do 14:00 hod,
" osobně do podatelny Magistrátu města Zlína, budova radnice, náměstí Míru 12, 760 01 Zlín (obálka musí být označena „NEOTEVÍRAT – výběrové řízení, referent/referentka SSŘ“ a uvedeno jméno a adresa uchazeče), nejpozději do 29.12.2023 do 14:00 hod.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.