- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Pomáháme firmám růst a zaměstnancům najít skvělou práci. Působíme již přes 10 let na českém a německém trhu a díky mezinárodním zkušenostem, finanční síle a stabilní pozici jsme ideálním partnerem i pro váš růst a rozvoj.
Pro českou personální agenturu, s centrálou na Hradčanské, hledáme kolegu na pozici Finanční účetní – jsme zavedená společnost působící na trhu již 12 let! :)
Náš budoucí kolega by měl zvládat veškeré účetní operace, včetně těch závěrkových. Bude připravovat podpůrné rozbory a sestavy pro management společnosti, spolupracovat s auditory, podílet se na odsouhlasení zůstatků společnosti.
■ Účtování přijatých/vydaných faktur
■ Účtování majetku (pořízení, pohyby, odpisy, vyřazení),
■ Bankovní operace
■ Zpracování mezd
■ Měsíční závěrkové transakce, dohadné účty, časové rozlišení,
■ Vedení účtárny (další 2 členové týmu)
■ Příprava přiznání DPH a dalších statutárních výkazů, příprava na audity
Co pro Vás máme nachystáno?
■ Zajímavou, rozmanitou a náročnou práci s kvalifikovaným, přátelským a dynamickým týmem!
■ Odpovídající finanční ohodnocení – dle seniority!
■ Zázemí stabilní mezinárodní společnosti a skvělou dostupnost MHD!
■ Multisport karta, Sick days, Home Office a 5 týdnů dovolené..
■ Vzdělávání a možnost rozvoje – bez omezení
■ Pracovní poměr na dobu neurčitou – PO – PÁ
■ Nástup ideálně ihned nejpozději Listopad/Prosinec!
Těším se na Vaše reakce, pro více informací mě neváhejte kdykoliv kontaktovat na tel. čísle: zobrazit tel. číslo či prostě jen zašlete CV a já se Vám ozvu!
Mějte pěkný den, Dominika. :)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?