- 70 000 Kč
- Plný úvazek

Pomáháme firmám růst a zaměstnancům najít skvělou práci. Působíme již přes 10 let na českém a německém trhu a díky mezinárodním zkušenostem, finanční síle a stabilní pozici jsme ideálním partnerem i pro váš růst a rozvoj.
Jsme stabilní, neustále se rozrůstající personální společnost, působící na trhu více jak 12 let! A aktuálně hledáme nového kolegu, který by nás posunul zase o kus dál!
Baví Vás marketing? Zajímáte se o sociální sítě a vyznáte se v online prostředí? Máte kreativní občas až „šílené“ nápady? Potom se nám určitě ozvěte!
■ Kompletní zastřešování marketingových aktivit v oblasti HR
■ Prezentace firmy na sociálních sítích
■ Tvorba a implementace marketingových strategií včetně jejich vyhodnocování
■ Marketingová podpora všech oddělení/poboček
■ Analýzy, výzkumy trhu a monitoring úspěšnosti kampaní
■ Grafická příprava kampaní (online i offline)
Představujeme si, že budete …:
■ Mít zkušenost z marketingu – HR marketing výhodou
■ Mít min. SŠ vzdělání
■ Znát práci s Facebook Business Managerem – podmínkou!
■ Mít znalosti a zkušenosti s prací se sociálními sítěmi (Linkedin,Facebook, Instagram…)
■ Mít znalost online marketingu (PPC, SRO, Email marketing..)
■ Mít strategické, kreativní a pozitivní myšlení
■ Mít výborné komunikační, prezentační a organizační dovednosti!
Co pro Vás máme nachystáno?
■ Atraktivní finanční ohodnocení dle seniority
■ Kolegy se kterými je zábava!
■ Možnost seberealizace v úspěšné firmě a zavedené firmě
■ Pracovní telefon a notebook
■ Firemí vůz, 5 týdnů dovolené, multisport karta, masáže, zajímavé teambuildingy…
■ Flexibilní začátek pracovní doby, možnost Home office, Sick days
Těším se na Vaše reakce, pro více informací mě neváhejte kdykoliv kontaktovat na tel. čísle: zobrazit tel. číslo či prostě jen zašlete CV a já se Vám ozvu!
Mějte pěkný den, Dominika. :)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?