- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Pomáháme firmám růst a zaměstnancům najít skvělou práci. Působíme již přes 10 let na českém a německém trhu a díky mezinárodním zkušenostem, finanční síle a stabilní pozici jsme ideálním partnerem i pro váš růst a rozvoj.
Jsme stabilní, neustále se rozrůstající personální společnost, působící na trhu více jak 12 let! A aktuálně hledáme nového kolegu, který by nás posunul zase o kus dál!
Baví Vás marketing? Zajímáte se o sociální sítě a vyznáte se v online prostředí? Máte kreativní občas až „šílené“ nápady? Potom se nám určitě ozvěte!
■ Kompletní zastřešování marketingových aktivit v oblasti HR
■ Prezentace firmy na sociálních sítích
■ Tvorba a implementace marketingových strategií včetně jejich vyhodnocování
■ Marketingová podpora všech oddělení/poboček
■ Analýzy, výzkumy trhu a monitoring úspěšnosti kampaní
■ Grafická příprava kampaní (online i offline)
Představujeme si, že budete …:
■ Mít zkušenost z marketingu – HR marketing výhodou
■ Mít min. SŠ vzdělání
■ Znát práci s Facebook Business Managerem – podmínkou!
■ Mít znalosti a zkušenosti s prací se sociálními sítěmi (Linkedin,Facebook, Instagram…)
■ Mít znalost online marketingu (PPC, SRO, Email marketing..)
■ Mít strategické, kreativní a pozitivní myšlení
■ Mít výborné komunikační, prezentační a organizační dovednosti!
Co pro Vás máme nachystáno?
■ Atraktivní finanční ohodnocení dle seniority
■ Kolegy se kterými je zábava!
■ Možnost seberealizace v úspěšné firmě a zavedené firmě
■ Pracovní telefon a notebook
■ Firemí vůz, 5 týdnů dovolené, multisport karta, masáže, zajímavé teambuildingy…
■ Flexibilní začátek pracovní doby, možnost Home office, Sick days
Těším se na Vaše reakce, pro více informací mě neváhejte kdykoliv kontaktovat na tel. čísle: zobrazit tel. číslo či prostě jen zašlete CV a já se Vám ozvu!
Mějte pěkný den, Dominika. :)

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.