- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

TMR Ještěd je dynamicky se rozvíjející společnost v oblasti nabídky služeb v cestovním ruchu se zaměřením (nejen) na lyžařský business.
Máme jasnou vizi o dlouhodobém směřování Skiareálu Ještěd.
Jsme součástí nadnárodní skupiny Tatry mountain resorts, a.s. (TMR) – lídra v provozování horských středisek a zábavních parků a poskytování turistických služeb ve střední a výhodní Evropě (více info na www.tmr.sk).
Zodpovědnost za řízení obchodní a marketingové strategie.
Aktivní zapojení do chodu střediska (spolupráce s ostatními segmenty z provozu, navrhovat zlepšovací opatření, dohlížet na kvalitu služby směrem k zákazníkovi).
Budování, udržování a vytváření nových partnerských vztahů se zákazníky a novými partnery (domlouvání podmínek, uzavírání smluv, kontrola plnění).
Detailní zapojení do finančního plánování (ve spolupráci s revenue oddělením – produkty a cenotvorba, plán hostů / náklady – sledování a koordinace plánovaných nákladů střediska s cílem optimalizace ebitda, aktivní účast u obhajoby finančního plánu střediska, sledování klíčových KPI‘s).
Detailní zapojení do revenue řízení lanovek a marketingového segmentu (aktivní sledování vývoje návštěvnosti a tržeb, forecasty a vyhodnocování vývoje klíčových KPI’s s finančním plánem, navrhovat opatření).
Řízení nákladů a výnosů segmentu marketing a obchod.
Zodpovědnost za přípravu, realizaci a vyhodnocení marketingových aktivit a eventů.
Nastavení a řízení chodu GOPASS oddělení, nové obchodní nabídky pro zákazníky, nastavování produktů ve spolupráci s technickým oddělením GOPASS.
Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí v různých směrech.
Příprava a prezentování výsledků na střediskových poradách, na měsíčních management poradách.
Spolupráce s Commercial Managery z ostatních CZ/AT/PL středisek.
Osobní přítomnost v areálu.
Zodpovědnost za řízení menšího týmu lidí.
Obchodního ducha, tah na branku a kreativitu – aktivní hledání obchodních příležitostí, úspěšné dotažení projektů do konce.
Velmi dobrou orientaci v 360 marketingu – brand management, kampaně s důrazem na online, eventy, PR, sociální sítě, aktuální trendy.
Analytické myšlení – práce s daty a jejich vyhodnocování, orientace v důležitých číslech.
Samostatnost, pečlivost, pracovní nasazení a kvalitní time management – svědomité plnění přidělených úkolů, dohled nad fungováním veškerých Commercial aktivit, časová flexibilita.
Individuální výkon i smysl pro týmovou práci – hledáme platného člena managementu, který umí táhnout za jeden provaz.
Smysl pro humor a proaktivní přístup k životu – kladný vztah ke sportu, horám a přírodě.
Aktivní znalost angličtiny podmínkou, němčina výhodou.
Schopnost kvalitně pracovat s balíkem MS Office (Excel).
Výhodou je znalost aplikací pro jednoduchou grafickou editaci fotek a videí.
Řidičský průkaz pro skupinu „B“ a ochotu pro pracovní cesty.
Spolupráci na HPP se mzdou 45 000 Kč s prostorem pro kariérní růst.
Zodpovědnou a motivující vedoucí pozici v přátelském kolektivu.
Širokou škálu zaměstnaneckých benefitů - velice výhodné produkty a služby v rámci TMR rodiny (CZ, SK, PL, AT) – skipasy, dovolená a hotely, aquaparky a zábavní parky, golfové areály.
Stravenky, slevy v rámci našich restaurací a obchodů a u našich partnerů.
Práci v krásném prostředí přírody Ještědu a na dosah krajského města Liberec.
Nástup 6/2023.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?