- 45 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Hlavním předmětem činnosti společnosti je provozování veřejných vodovodů a kanalizací. Akciová společnost Vodovody a kanalizace Pardubice, a.s. zajišťuje tuto činnost zhruba na území bývalého okresu Pardubice.
• zpracování vybraných údajů majetkové a provozní evidence a jejich předání vodovodnímu úřadu
• zajišťování povolení k provozování technické infrastruktury
• příprava podkladů k plánu obnovy a příprava statistických hlášení
• vedení agendy provozního majetku
• sledování novelizace zákonů, vyhlášek a dalších předpisů vztahujících se k činnosti společnosti včetně konzultace k připravovaným projektům
• spolupráce napříč středisky na řešení dané agendy a plánovaných projektech společnosti
• organizace činnosti celého oddělení s cílem zajištění realizace plynulé agendy a efektivního provozu oddělení
• řízení a kontrola dodržování legislativních a interních předpisů v rámci oddělení
• zastupování společnosti a spolupráce v rámci vyjadřování k PD ve všech stupních stavebního řízení
• vzdělání – vysokoškolské technického zaměření
• zkušenosti s vedoucí pozicí – manažerské a vedoucí schopnosti
• znalost souvisejících předpisů
• řidičský průkaz skupiny B
• spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost
• ochotu získávat nové zkušenosti a rozvíjet se
• pracovní poměr na dobu určitou, po roce s převedením na dobu neurčitou, odpovídající finanční ohodnocení, možnost mimořádných složek mzdy
• týdenní úvazek 37,5 hod.
• 5 týdnů dovolené za rok
• zaměstnanecké benefity
• příspěvek na stravování
• prémie/bonusy
• vzdělávací kurzy, školení
• 3 free days
• příspěvek na penzijní připojištění, dovolenou, sport, kulturu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.