- 17 225 – 20 000 Kč
- Zkrácený úvazek

Město Lázně Bělohrad hledá vhodného kandidáta na pozici vedoucí/vedoucího majetkového odboru. Nabízíme stabilní pracovní prostředí, možnost dalšího vzdělávání, moderní klimatizované kanceláře, konkurenceschopný plat, který je pravidelně zvyšován a motivační benefity.
Bližší informace o vyhlášeném výběrovém řízení a náležitostech přihlášek naleznete na úřední desce (http://www.lazne-belohrad.cz/soubory/download/20250206133019.pdf)
Náplní Vaší práce bude koordinace činností odboru městského úřadu. Budete dohlížet na průběh investičních akcí realizovaných městem Lázně Bělohrad, komunikovat s dodavateli a účastnit se kontrolních dnů. Ve spolupráci s poradenskými společnostmi budete připravovat žádosti o dotace a projektové záměry. V rámci odboru jsou vykonávany také další činnosti související se správou majetku město a to včetně pronájmu bytů, nebytových prostor a správa pohřebišť.
Nebojte se, na vše nebudete sami. Především v počátcích se můžete obracet na kolegy, kteří tyto činnosti aktuálně vykonávají.
Práci v příjemném prostředí, přátelský kolektiv, konkurenceschopné platové ohodnocení, a mnoho zaměstnaneckých benefitů:
a mnohem víc
Výčet dokladů, které zájemce připojí k přihlášce
Lhůta pro podání přihlášky
Do 24. února 2025 do 11:00 hod
(v této lhůtě musí být přihláška doručena na podatelnu Městského úřadu Lázně Bělohrad)
Způsob doručení přihlášky
Písemně, v uzavřené obálce prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo osobním podáním na adresu Městský úřad Lázně Bělohrad, náměstí K. V. Raise 635, 507 81 Lázně Bělohrad
Obálku označte textem: „NEOTVÍRAT – VŘ vedoucí majetkového odboru“
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?