- Plný úvazek
O nás
G&P byla založena v roce 1994 a specializuje se na poskytování špičkových řešení v oblasti řízení jakosti pro výrobní průmysl. Dnes působíme celosvětově s více než 1400 zaměstnanci. Naší klíčovou hodnotou jsou jakost, znalosti a služby, a díky praktickému zapojení a spolupráci na vedoucích úrovních budujeme silná a dlouhodobá partnerství se zákazníky.
Náplň práce, pravomoci a odpovědnosti
- Komunikace se zákazníkem v rámci reklamací a projektů
- Řešení zákaznických požadavků a podnětů
- Moderace kvalitativních analýz – 5Why, Ishikawa apod.
- Spolupráce při tvorbě a aktualizaci FMEA, Control planů a další dokumentace
- Zajištění hladké komunikace mezi zákazníkem a interním týmem
Osobní kvalifikace a dovednosti
- Aktivní znalost anglického a německého jazyka (min. úroveň B2)
- Dobrá orientace v nástrojích kvality (5Why, Ishikawa, FMEA, Control plan)
- Schopnost samostatně vést a moderovat kvalitativní analýzy a schůzky
- Praxe v oblasti zákaznické kvality výhodou
- Spolehlivost, samostatnost a proaktivní přístup
Co Vám můžeme nabídnout:
- Zázemí stabilní mezinárodní společnosti se silným portfoliem zákazníků
- Odborný růst v oblasti kvality
- Možnost spolupráce na projektech pro prémiové OEM značky
- Přímá komunikace se zahraničními zákazníky
- Příjemné pracovní prostředí v moderním závodě
- Provoz: Jednosměnný
- Místo výkonu práce: 15 km od Plzně
- Datum nástupu: 1.7.2025
- Typ smluvního vztahu: HPP / OSVČ
Benefity
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí