- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Pro našeho klienta, výrobní automotive společnost, v okrese Mladá Boleslav hledáme posilu do oddělení zákaznické kvality na pozici CUSTOMER QALITY ENGINEER.
Co Vás na této pozici čeká:
udržování korektních vztahů a spokojenosti zákazníka s cílem doručit jim maximální kvalitu produktů a standardů v oblasti kvality
pravidelný kontakt se zákazníky, řešení jejich reklamací, dotazů a požadavků týkajících se kvality produktů
navrhování a zavádění opatření, která vedou ke zlepšení kvality produktů
provádění testů a kontrol kvality na různých úrovních výroby a poskytování zpětné vazby o výsledcích
správa dat v B2B portálu
koordinace sortačních aktivit
úzká spolupráce s oddělením výroby, technologie aj. za účelem zajištění maximální kvality produktů
vytváření reportů o kvalitě produktů a příprava dokumentace pro interní, externí a zákaznické audity
Co se od Vás očekává:
minimálně SŠ vzdělání s maturitou
praxe v oblasti kvality v automotive výrobním závodě podmínkou
znalost VDA norem, IATF 16949, P-FMEA, PPAP, D/TLD
dobrá znalost nástrojů kvality
velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
schopnost řešit problémy efektivním způsobem
prozákaznický přístup a systematičnost
AJ na komunikativní úrovni
znalost SAP výhodou
ochota cestovat (občasné služební cesty k zákazníkům)
řidičský průkaz sk.B
Co Vám nabízíme:
25 dnů dovolené
smlouva na dobu neurčitou od začátku pracovního poměru
13. mzda
příspěvek na stravování
věrnostní bonus
pololetní bonusy
příspěvek na penzijní připojištění
práce v přátelském kolektivu stabilní společnosti
možnost profesního růstu a rozvoje
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?