- Zkrácený úvazek
Výběrové řízení č. 2022/29. Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: http://edeska.olomouc.eu (kategorie: Výběrová řízení na zaměstnance statutárního města Olomouce; Vyhledat) nebo na oddělení personálním a právním.
Druh práce: vedoucí odboru kancelář primátora
Požadavky a předpoklady:
dosažené vzdělání – vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu,
obor – zaměřený do oblasti veřejné správy,
praxe – praxe v řídící činnosti minimálně 3 roky,
- praxe ve veřejné správě minimálně 3 roky,
znalosti a dovednosti – organizační, řídící a koncepční schopnosti,
- vysoké pracovní nasazení, schopnost samostatné práce,
- adaptabilita a analytické schopnosti,
- všeobecný přehled o principech a fungování veřejné správy,
- velmi dobré komunikační schopnosti,
- smysl pro týmovou práci,
- řidičský průkaz skupiny B,
- dobrá znalost práce na PC (Word, Excel),
- ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.
Zákonné předpoklady: – státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, dosažení věku 18 let, plná svéprávnost (respektive způsobilost k právním úkonům), bezúhonnost, znalost jednacího jazyka, splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon), předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971.
Přihlášku s požadovanými doklady zašlete nejpozději do 31. května 2022 na adresu: Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č.p. 583, 779 11 Olomouc; telefon: zobrazit tel. číslo /298/295/294. Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami. Později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení.
K přihlášce je nutno přiložit: motivační dopis, strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon), předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971, předložit koncepci organizace a řízení odboru kancelář primátora v rozsahu maximálně 3 stran formátu A4. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit.