- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ č. 2025/57
Funkce: vedoucí odboru
Druh práce: vedoucí odboru školství
Místo výkonu: území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Platová třída:12. platová třída (33.280 – 41.520,– Kč)
dle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (popř. výjimečné zařazení podle §3); příplatek za vedení, možnost přiznání osobního příplatku a poskytování odměn za úspěšné splnění mimořádných nebo zvlášť významných pracovních úkolů dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů
Požadovaná kvalifikace:
vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
Praxe:
praxe ve veřejné správě minimálně 5 let výhodou
praxe v řídící činnosti minimálně 5 let výhodou
Jiné požadavky:
velmi dobré organizační a řídící schopnosti
schopnost koncepčního myšlení, otevřenosti a diskuze
vysoké pracovní nasazení, schopnost samostatné práce
adaptabilita a analytické schopnosti
zkušenosti v oblasti veřejné správy výhodou
velmi dobré komunikační schopnosti a vystupování na veřejnosti
smysl pro týmovou práci
znalost práce na PC s programem Microsoft Office (Excel, Word)
schopnost jednat s lidmi
řidičský průkaz skupiny „B“
ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům
Bližší specifikace pracovní činnosti:
komplexní agenda zřizovatele příspěvkových organizací mateřských a základních škol zřizovaných statutárním městem Olomouc
tvorba a koordinace koncepčních materiálů odboru školství
zpracování dílčí části rozpočtu odboru školství a sledování čerpání celkového rozpočtu odboru školství
zpracování požadavků na investiční část rozpočtu SMOl za oblast školství
činnosti související s poskytováním dotací z rozpočtu SMOl
činnosti související s naplňováním projektu Místní akční plán vzdělávání
výkon státní správy ve věcech projednávání přestupků dle § 182 a) školského zákona, ve znění pozdějších předpisů
Co Vám můžeme nabídnout:
jistotu, stabilitu, perspektivu, spolehlivost a prestiž
možnost trvalého vzdělávání, osobního rozvoje a kariérního růstu
5 týdnů dovolené
5 dnů osobního volna (personal days) a 2 dny osobního volna na dobrovolnickou činnost
příjemné pracovní prostředí a přátelský tým
pružnou pracovní dobu i možnost úpravy pracovní doby
služební mobilní telefon/SIM karta
benefitní program mobilních operátorů
Multibenefitkarta Pluxee (stravování a volnočasové aktivity)
příspěvek na některé formy penzijního spoření
možnost jednorázové sociální výpomoci
bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace
finanční dary
možnost zapůjčení služebního vozidla k soukromým účelům
řadu dalších benefitních programů (využití městského plaveckého bazénu, abonentky do Moravského divadla Olomouc, permanentky do ZOO a na vybraná sportovní utkání)
interní jazykové kurzy (skupinové i individuální v různých úrovních pokročilosti)
Lhůta pro podání přihlášky: 2. 10. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty – později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?