- 30 000 – 60 000 Kč
- Zkrácený úvazek
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Máme několik otevřených pozic pro ASISTENTY/ASISTENTKY/ASSISTANTS v prostředí mezinárodních společností.
Hledáme někoho, kdo bude pravou rukou a bude poskytovat podporu různým týmům v různých odvětvích – FARMACIE, PRÁVO, RETAIL, SDRUŽENÍ a různé další.
Máte zájem a splňujete požadavky? Máte zájem a nesplňujete všechny požadavky? v obou případech se nám přihlašte – najdeme něco jiného!
NAVÍC !!!Velmi krásné platy a benefity! Pokud píšete všemi deseti, máte zkušenosti s fakturací, nebo s podporou účetního týmu a máte výbornou angličtinu – dostanete ještě víc!
NÁSTUPY – co nejdříve, klidně ještě před Vánoci, nebo v lednu!
LOKALITA – vždy v dostupnosti metra :)
POŽADAVKY:
Na asistentských pozicích není důležité vzdělání, je pouze výhodou, pokud budete mít bakaláře.
Co je důležité jsou předchozí zkušenosti – během studia, brigádně, ze zahraničí, v ČR – nicméně určitě na ADMINISTRATIVNÍ pozici.
Dále výborné organizační schopnosti, umění se rychle přizpůsobit nastalým změnám, které jsou většinou na poslední chvíli, diplomacie, diskrétnost a správné vyjádřování.
Co se týká jazykové vybavenosti tak perfektní znalost české gramatiky + komunikativní angličtina – je potřeba umět napsat email a odpovědět na telefonát :)
BENEFITY:
…různé
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?