- Plný úvazek

Triangle Recruitment CZ s.r.o.
Customs Clearance Coordinator/ Koordinátor celního odbavení
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Triangle Recruitment CZ s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Společnost Triangle Recruitment CZ s.r.o. byla založena v roce 2008 a je dceřinou společností firmy Triangle Recruitment Ltd., která vznikla v Anglii v roce 1995.
Jsme mezinárodní personální agentura, která firmám nalezne kvalitní zaměstnance a Vám, kteří nemáte práci, najde nové zaměstnání. Naše společnost Triangle nabízí komplexní personální služby. Hledáte práci, nebo nové zaměstnance? Obraťte se na odborníka, kterým Triangle v personální oblasti určitě je!
O nás
Pro našeho klienta, výrobní společnost se sídlem v blízkosti Plzně, hledáme šikovné kandidáty na pozice v logistice.
Náplň práce:
- Jako klíčový člen logistického týmu budete koordinovat celní aktivity našich produktů zasílaných do destinací po celém světě.
- Stanete se podporou pro evropského koordinátora logistiky.
- Organizování a odbavování vnitrostátních a mezinárodních zásilek, spolupráce s celníky.
- Optimalizovat a zlepšit stávající nastavení za účelem urychlení procesu celního odbavení.
- Úzce spolupracovat s ostatními z logistického oddělení a informovat je o všech změnách, problémech a potenciálních obavách.
Co od Vás očekáváme:
- Minimálně 3 roky zkušenosti v oblasti přepravy - vnitrostátní i exportní podmínky.
- Znalost dokumentací a postupů v obdobné pozici.
- Znalost celních předpisů a kontrol vývozu (DDP, DAP, FOB atd.).
- Schopnost poskytovat analytická data.
- Angličtina, slovem i písmem. Další jazyky jsou vítány.
- Schopnost pracovat pod tlakem, dodržovat termíny.
- Znalost ERP systémů, Excel, Word, Powerpoint.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Možnost podílet se na nových a zajímavých projektech.
- Naučit se spoustu nových věcí, ale i možnost uplatnit své znalosti a dovednosti v praxi.
- Poznat dobrou partu lidí, která táhne za jeden provaz.
- Máme neformální pracovní prostředí a atmosféru (žádný dress code).
- 25 dnů dovolené.
- Zkrácená týdenní pracovní doba 37,5 hod. /týdně.
- Příspěvek na stravování ve výši 120 Kč na den.
- Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 1% ze mzdy, min. 300 Kč měsíčně.
- Příspěvek 1000 Kč měsíčně na Sodexo kartu.
- Příspěvek za doporučení nového zaměstnance.
- 13. mzda.