- 41 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
z: 7.3.2019
Co Vás čeká?
Činnosti spojené s odbavením cestujících a jejich zavazadel
Obsluha systémů: odbavovacího, komunikačního a informačního na úrovni obsluhy odbavovacích přepážek a odletových východů
Kontrola cestovních dokladů a zajištění bezproblémového nástupu do letadla všech, kteří z našeho letiště vyrážejí za zážitky
Poskytování informací cestujícím na informační přepážce a další činnosti spojené s jejím chodem, řešení případných reklamací zavazadel (ztráta, poškození)
Zajímavá a pestrá práce v režimu nepravidelných směn s možností plánování
Koho hledáme?
Máte ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
Jste spolehliví, dochvilní, komunikativní, prozákaznicky orientovaní a ovládáte angličtinu na komunikativní úrovni
Nebojíte se vysokého pracovního nasazení a jste flexibilní při plánování směn
Láká Vás práce v blízkosti letadel a rádi pracujete s lidmi
Co vám můžeme nabídnout
Atraktivní a zajímavé pracovní prostředí mezinárodního letiště
5 týdnů dovolené a podporu stravování (stravenky)
Zaměstnanecké parkování na letišti a zvýhodněnou nabídku mobilního operátora
Příspěvky na penzijní připojištění a pojištění odpovědnosti za škodu
Finanční bonusy a osobní rozvoj
Výcvik a zaškolení pro nabízenou pozici, práce na plný úvazek
5 týdnů dovolené, podpora stravování, penzijní připojištění, poj.zaměstnanců za škodu, zvýhodněná nabídka mobilního operátora
Zájemci zasílejte své životopisy do 20.3.2019 na e-mail: e-mail přes , termín výběrového řízení bude sdělen na uvedenou kontaktní adresu v CV.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?