Labour Accounting Specialist

Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

Our client is a world leader in the sector of business consulting, offering services in the field of Finance, Systems Integration, Telecommunications and Informatics among many others. With operation centers in more than 70 countries worldwide, today this corporation is a globally recognized leader of the „next generation“ of business consulting with a reported revenue of billions of dollars. As an employer, our client is ranked among the most innovative companies to work for in various magazines like The Wall Street Journal. This is not only a good chance to get the job you are looking for, but an opportunity to grow in skills and professional experience at the international level and with a globally-known corporation.

Scope of employment:

The Labour Accounting team is part of wider Record 2 Report department that oversees time entry processing, plus time release and adjustment for company subsidiaries. The Labour Accounting team is responsible for accurate and timely transactions related to employee’s time entry according to agreed standards all employee data has to be released correctly prior month end closing. All queries and issues related to the time entry are handled in a flexible, timely, and responsible manner, and must comply with SOX requirements.

Key responsibilities:

Processing time entries and managing the release of time entries for billing.
Time entry adjustments.
Chasing approvals for missing time entries and adjustments.
Reconciliations and validation of time data in the system.
User maintenance within the time entry system.
Dealing with employee queries in a professional and timely manner.
Processing and resolving disputes.
Analysing data and generating reports for process owners.
Retrieving original time reports upon request (Business Unit, audit).
Client satisfaction and issue resolution.
General ad-hoc administration.

Requirements:

A degree in Finance or related areas is desired.
Understanding and practical knowledge of processes in Finance.
1 year experience in a similar position within an international Shared Service Centre is preferred.
The ability to work independently and as part of a team.
Strong processes orientation, knowledge of process design tools.
Proactive and strong analytical skills.
Excel experience is a must.
The ability to prioritize, multi-task, and work under pressure.
Must have a strong work ethic.

We offer:

Very competitive remuneration.
Extensive corporate benefits package.
State of the art office building in Prague center.
Free refreshments in the workplace.
Social events and team building activities.
Extensive training and coaching.
Perspective projects with an international scope.
Positive and social working environment.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o. | Mezinárodní Konzervatoř Praha… | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • Plný úvazek
dnešní
Tomas Arsov franchise s.r.o. | Tomas Arsov franchise s.r.o. | Praha Praha
  • 25 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
ASBISC ENTERPRISES PLC, Agency Prague, organizační složka | ASBISC ENTERPRISES PLC,… | Hostivař, Praha Hostivař, Praha
  • Plný úvazek
včerejší
Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o. | Mezinárodní Konzervatoř Praha… | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Mlékárna Pragolaktos, a.s. | Mlékárna Pragolaktos, a.s. | Kyje, Praha Kyje, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Minit, s.r.o. | Minit, s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro seniory
včerejší
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
včerejší
People Place & Partners a.s. | People Place & Partners a.s. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. května
mBlue Czech, s.r.o. | mBlue Czech, s.r.o. | Praha Praha
  • 50 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 2. července
People Place & Partners a.s. | People Place & Partners a.s. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. října
People Place & Partners a.s. | People Place & Partners a.s. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. května
PAVLOV TREJD BUSINESS a.s. | PAVLOV TREJD BUSINESS a.s. | Plzeň-město Plzeň-město
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. května
PAVLOV TREJD BUSINESS a.s. | PAVLOV TREJD BUSINESS a.s. | Plzeň-město Plzeň-město
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. května
HRM Services s.r.o. | HRM Services s.r.o. | Plzeň-město Plzeň-město
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. května
HRM Services s.r.o. | HRM Services s.r.o. | Rokycany Rokycany
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. května
JOBS TIME s.r.o. | JOBS TIME s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. května
SWBC - service, a.s. | SWBC - service, a.s. | Trutnov Trutnov
  • 13 000 – 14 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. května
BM ČESKO s.r.o. | BM ČESKO s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. května
BM ČESKO s.r.o. | BM ČESKO s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. května
BM ČESKO s.r.o. | BM ČESKO s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. května
BM ČESKO s.r.o. | BM ČESKO s.r.o. | Ostrava-město Ostrava-město
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. května
BM ČESKO s.r.o. | BM ČESKO s.r.o. | Ostrava-město Ostrava-město
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. května
SIMIX HR s.r.o. | SIMIX HR s.r.o. | Pardubice Pardubice
  • 18 000 – 19 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. května
BM ČESKO s.r.o. | BM ČESKO s.r.o. | Olomouc Olomouc
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. května
BM ČESKO s.r.o. | BM ČESKO s.r.o. | Most Most
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. května
BM ČESKO s.r.o. | BM ČESKO s.r.o. | Mladá Boleslav Mladá Boleslav
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. května
BM ČESKO s.r.o. | BM ČESKO s.r.o. | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. května
BM ČESKO s.r.o. | BM ČESKO s.r.o. | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. května

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
INDEX NOSLUŠ s.r.o., Evolution CZ s.r.o., Metrostav a.s., mBlue Czech, s.r.o., Waf-Waf Group s.r.o., PaN servis s.r.o., Městská část Praha 3, Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o., T-Mobile Czech Republic a.s., XXXLutz, Česká spořitelna, a.s., Institut klinické a experimentální medicíny, Triangle Recruitment CZ s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., CentralWork s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Ministerstvo práce a sociálních věcí, VINCI Construction CS a.s., Tesco Stores ČR a.s., ČSOB Stavební spořitelna, a.s., Concentrix Czech Republic, s.r.o., EKOSPOL a.s., Česká pošta, s.p., Lidl Česká republika s.r.o., Penta Hospitals CZ, s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Broker Investment, s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Deklarace odpovědného podnikání z. s., FAnn Retail, a.s., B+N Czech Republic Facility Services s.r.o., Správa železnic, státní organizace, Allegro Retail a.s., 21 Consult Group s.r.o., Tomas Arsov franchise s.r.o., Bageterie Boulevard, ASBISC ENTERPRISES PLC, Agency Prague, organizační složka, NP48, s.r.o., RIXO a.s., BusPlan Servis s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., HLAVNÍ MĚSTO PRAHA, TESCOMA s.r.o., Digital Construction Consulting s.r.o., Future line, s.r.o., Mlékárna Pragolaktos, a.s., CPHCL Panorama, s.r.o., Trenkwalder a.s., Drafted.gg s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., Minit, s.r.o., JOBSTART s.r.o., OBIS s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Rex Concepts BK Czech s.r.o., SPECIAL TURBO a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Překladatel / Překladatelka, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní specialista / specialistka, Finanční analytik / analytička, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Finanční kontroling, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Číšník / Servírka, Manažer / manažerka v gastronomii, Obsluha lidí, Provozní / F&B Manager, Copywriter, Designér / Designérka, Editor / Editorka, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Herec / Herečka, Manikér a pedikér / Manikérka a pedikérka, Realitní makléř / makléřka, Provozní manažer / manažerka, Technik / technička BOZP, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Vedoucí pracovník / pracovnice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Aranžér / Aranžérka, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Libeň, Praha, Žižkov, Praha, Chodov, Praha, Krč, Praha, Karlín, Praha, Nové Město, Praha, Michle, Praha, Letňany, Praha, Celá ČR, Holešovice, Praha, Vysočany, Praha, Stodůlky, Praha, Vinohrady, Praha, Kamýk, Praha, Radlice, Praha, Smíchov, Praha, Hostivař, Praha, Hloubětín, Praha, Ďáblice, Praha, Černý Most, Praha, Břevnov, Praha, Kyje, Praha, Újezd nad Lesy, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

audit design
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT