- Plný úvazek
Dynamicky rozvíjející se společnost z Prahy se zaměřením na poskytování nadstandardních služeb z oblasti relaxace, wellness a masáží hledá kolegyni na pozici " pracovník zákaznického servisu".
Náplní práce bude přijímání a vyřizování telefonických a emailových rezervací klientů.
Pracovní doba: pondělí – pátek 10.00 – 18.30 hod.
Místo práce : Praha 1 (Vodičkova)
Požadujeme:
- velmi dobré komunikační schopnosti
- zkušenosti s prací na PC (MS Office, Excel)
- zkušenosti s obdobnou pozicí výhodou
- znalost AJ (schopnost vyřídit objednávku po telefonu)
- nástup ihned nebo nejpozději začátkem března 2017
Nabízíme:
- základní mzdu 25 000,– Kč
- motivační systém dle výsledků a služby zdarma
- zázemí perspektivní společnosti
- příjemné pracoviště v centru Prahy
- možnost kariérního růstu
Všichni zájemci zašlou životopis prostřednictvím emailu nebo kontaktního formuláře. Následně obdrží podrobnější informace.