- 24 790 – 35 770 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme Městský úřad Břeclav a nabízíme hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou, stabilní pracovní zázemí, mnoho zaměstnaneckých benefitů.
Plnění strategických cílů města Břeclavi, finanční řízení města včetně zřizovaných organizací, řízení ekonomických procesů města Břeclavi, kompletní controllingové činnosti, řízení a organizace práce odboru ekonomického, metodické vedení ostatních odborů, kontrolní činnost svých podřízených, aktivní účast v projektech města.
Vysokoškolské vzdělání ekonomického směru, nejméně 5 let praxe ve funkci vedoucího zaměstnance podmínkou, orientace v související legislativě, zejména zákoně č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, velmi dobrá znalost práce s PC, pokročilá znalost Excel MS Office, řidičské oprávnění skupiny “B” (aktivní řidič), profesionální vystupování, ochota k dalšímu vzdělávání.
Platové ohodnocení v závislosti na délce odborné praxe, dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, zařazení do 12. platové třídy, příplatek za vedení, osobní příplatek dle zkušeností a kvality odváděné práce, odměny za úspěšné splnění mimořádného nebo zvlášť významného pracovního úkolu, cílové odměny, 25 dnů dovolené a 5 dnů placeného volna při zdravotní indispozici, finanční příspěvky na penzijní připojištění, sportovní a kulturní aktivity, mobilní telefon a zvýhodněný mobilní tarif pro rodinné příslušníky, závodní stravování, další profesní vzdělávání
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?