- Plný úvazek

21 Consult Group s.r.o.
Specialista na správu zaměstnaneckých exekucí
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost 21 Consult Group s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme mladá, dynamická firma, která se specializuje na nábor zaměstnanců na řadové, specializované, ale i vedoucí pozice. Zajišťujeme nejen kompletní správu náborového procesu, ale plně se zaměřujeme na individuální požadavky klientů v oblasti HR.
O nás
Do prostředí mladé mezinárodní společnosti našeho klienta hledáme Specialistu na správu zaměstnaneckých exekucí! Toto je vynikající příležitost pro ty z Vás, kteří se chtějí pohybovat v rychle se měnícím prostředí a jsou odhodláni zajistit soulad a efektivitu v procesech.
Budete hrát důležitou roli a spravovat proces exekucí zaměstnanců od zahájení až po dokončení a zajišťovat soulad se zásadami společnosti a právními požadavky. Při tom budete spolupracovat s dalšími odděleními a vykonávat další agendu s tím spojenou.
Těšit se můžete na zázemí moderní společnosti, příjemné pracovní prostředí, spoustu fajn kolegů a dalších benefitů.
Pokud tedy máte zkušenosti min. 2 roky se správou zaměstnaneckých exekucí a tato pozice Vás zaujala, tak už očekáváme Vaše CV!
Co nabízíme?
- Atraktivní finanční odměna + bonusy
- Individuální rozvržení pracovní doby
- Flexibilní začátek a konec pracovní doby
- Práce v rychle rostoucí společnosti
- Možnost občasného home-office
- Příjemné prostředí, firemní akce a fajn kolegové
- Sleva na firemní výrobky
- Nástup ihned nebo dohodou
Co bude ve Vašich kompetencích?
- Spravovat celý proces exekucí zaměstnanců od zahájení až po dokončení a zajistit soulad se zásadami společnosti a právními požadavky
- Spolupracovat s dalšími odděleními, abyste získali potřebné informace a dokumentaci pro exekuční řízení
- Provádět výpočty pro srážky ze mzdy a odstupné v rámci procesu exekuce
- Provádět přihlášky a odhlášky
- Uchovávat přesné záznamy a dokumentaci
- Pomoc zaměstnancům s dotazy a poskytovat podporu během procesu exekuce
- Administrativa
A co byste měl/a splňovat?
- Min. 2 roky zkušenosti se správou exekucí zaměstnanců
- Silné administrativní dovednosti se schopností efektivně zvládat papírování
- Okrajová znalost zpracování mezd
- Základní znalost zákoníku práce
- Práce s Excelem a reportingem
- Zkušenosti se systémem Helios výhodou
- Orientace na detail s vysokou úrovní přesnosti práce
- Schopnost pracovat samostatně i jako součást týmu
Benefity
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Vzdělávací kurzy
- Slevy na firemní zboží
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti