- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte již nějakou zkušenost v oblasti projektového řízení, či obchodního oddělení? Domluvíte se bez problému anglicky? Hledáme do našeho super kolektivu nového kolegu! Dejte mi o sobě vědět a pošlete životopis!
* Podpora obchodního oddělení a přímo podpora obchodníků – administrativa, plánování schůzek, práce v interním systému, zakládání zakázek, vystavování objednávek, komunikace se zákazníkem
* Příprava podkladů k fakturaci a komunikace s dalšími odděleními ve firmě ohledně shánění podkladů
* Příprava nabídek od A do Z
* Podpora stávajících i nových projektů – administrativa, vedení projektů od A do Z, zajišťování plnění, termínů a podkladů
* Komunikace se zákazníkem ohledně zjištění jeho potřeb, předávání nástroje, podpora, tlumočení nebo překlad
* Reportování vedoucímu obchodního oddělení, řediteli společnosti
* Min SŠ
* Praxe na podobné pozici – projektové řízení/obchodní zástupce/asistent obchod. odd.
* AJ na komunikativní úrovni – jak písemná, tak ústní
* Prozákaznický přístup
* Pokročilá znalost práce s PC
* ŘP sk. B
* Mzda dle dosavadních zkušeností od 40.000 Kč (fix + odměny + osobní ohodnocení)
* Pravidelné odměny
* Propracovaný bonusový systém
* Stravenky, penzijko, příspěvky na dopravu a další
* Jazykové i odborné vzdělávání
* Férový přístup
* Multipass karta
* Dny volna na víc
* Místo výkonu práce: Zlínský kraj
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?