- 70 000 – 130 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte již nějakou zkušenost v oblasti projektového řízení, či obchodního oddělení? Domluvíte se bez problému anglicky? Hledáme do našeho super kolektivu nového kolegu! Dejte mi o sobě vědět a pošlete životopis!
* Podpora obchodního oddělení a přímo podpora obchodníků – administrativa, plánování schůzek, práce v interním systému, zakládání zakázek, vystavování objednávek, komunikace se zákazníkem
* Příprava podkladů k fakturaci a komunikace s dalšími odděleními ve firmě ohledně shánění podkladů
* Příprava nabídek od A do Z
* Podpora stávajících i nových projektů – administrativa, vedení projektů od A do Z, zajišťování plnění, termínů a podkladů
* Komunikace se zákazníkem ohledně zjištění jeho potřeb, předávání nástroje, podpora, tlumočení nebo překlad
* Reportování vedoucímu obchodního oddělení, řediteli společnosti
* Min SŠ
* Praxe na podobné pozici – projektové řízení/obchodní zástupce/asistent obchod. odd.
* AJ na komunikativní úrovni – jak písemná, tak ústní
* Prozákaznický přístup
* Pokročilá znalost práce s PC
* ŘP sk. B
* Mzda dle dosavadních zkušeností od 40.000 Kč (fix + odměny + osobní ohodnocení)
* Pravidelné odměny
* Propracovaný bonusový systém
* Stravenky, penzijko, příspěvky na dopravu a další
* Jazykové i odborné vzdělávání
* Férový přístup
* Multipass karta
* Dny volna na víc
* Místo výkonu práce: Zlínský kraj

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.