- 70 000 Kč
- Plný úvazek

Společnost L&L Products, s.r.o., se sídlem v Rudné u Prahy, je členem nadnárodního koncernu skupiny L&L, která působí v 16-ti zemích světa a pracuje pro ni kolem 1300 zaměstnanců. Skupina L&L působí zejména v oblasti automobilového, leteckého průmyslu a v průmyslu užitkových vozidel. V našem výrobním závodu v Rudné zaměstnáváme kolem 60-ti zaměstnanců. Vyrábíme produkty pro automobilový průmysl, které napomáhají snížení hluku a vibrací.
Jedná se o velice širokospektrou pozici, do které patří správa budovy, BOZP a PO a okrajově IT.
Správa budovy:
- hlídání revizí
- řešení oprav v rámci budovy s majitelem budovy
- komunikace s externími dodavateli
- sledování energií
BOZP a PO:
- školení zaměstnanců v rámci BOZP a PO
- hledání zlepšení v rámci BOZP a jejich aktivní implementování
- vydávání OOPP zaměstnancům p
- vedení akčního plánu
- příprava podkladů k auditům
- spolupráce s HR na zákonných školeních
- vedení evidence rizik
IT:
- jsme malý závod, proto potřebujeme někoho, kdo bude prodlouženou rukou centrálního IT ve Francii a pomůže nám nainstalovat nové PC :-)
- min. SŠ
- být technický typ, který se chce rozvíjet a nebojí se naučit se nové věci
- aktivní, pozitivní člověk, který dokáže pracovat samostatně a pečlivě
- aktivní znalost anglického jazyka (součástí pozice je pravidelná komunikace s kolegy z Francie)
- smlouvu na dobu neurčitou
- rozvoj a profesní růst
- 5 týdnů dovolené
- roční bonusy dle výsledků hospodaření firmy
- příspěvek na penzijní připojištění
- stravenky v hodnotě 100 Kč a měsíční příspěvek 400 Kč na teplé a studené nápoje či malé občerstvení
- rodinný kolektiv
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?