HSE Manager

Ústí nad Labem

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Pro nový výrobní závod v průmyslové zóně Trinagl obszaujeme pozici HSE manager . Pokud máte zkušenosti na obdobné pozici a komunikativní znalost angličtiny a chcete se podílet na nastavování nového systému, je to práce právě pro vás !

Vaší hlavní náplní práce bude především:

  • Nastavení systému dodržování základních pravidel BOZP a ochrany životního prostředí
  • Aktivní propagace systému bezpečnosti, ochrany lidského zdraví a životního prostředí jako základní hodnoty společnosti
  • Zajištění právního souladu v oblasti bezpečnosti, požární ochrany a ochrany životního prostředí
  • Metodické vedení, školení a koučink vedoucích pracovníků
  • Řízení dokumentace dle ISO 14001 a 18001.

POŽADAVKY:

  • SŠ, VŠ bakalářský titul ( Ideálně absolvent oboru Ochrana životního prostředí)
  • Min. 3 roky praxe ve výrobním závodě
  • Odborná způsobilost dle zák. 309/2006 Sb. výhodou
  • Znalost požadavků normy 14001:2015
  • Znalost 18001 OHSAS výhodou
  • Angličtina středně pokročilá znalost

BENEFITY:

  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Flexibilní začátek/konec pracovní doby
  • Příspěvek na dopravu
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • Dovolená 5 týdnů
  • Vzdělávací kurzy, školení
  • 13. plat

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

bezpečnost koučink zkušenost