- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro klienta, který se zabývá výrobou produktů v oblasti energetiky a automatizace, hledáme specialistu v oblasti HSE s přesahem do kvality. Pokud jsou Vám blízké oblasti bezpečnosti práce, zdraví, životního prostředí a z kvality máte zkušenosti nebo jste ochotní se přiučit, neváhejte a čtěte dále.
- zajišťování veškerých školení spojených s tématikou HSE a zlepšování kvality
- zajišťování dodržování legislativních požadavků a předpisů
- pravidelné porady s globálním týmem, vedení auditů
- provádění bezpečnostních kontrol v terénu (pouze v rámci ČR)
- spolupráce na vytváření bezpečnostního plánu pro realizaci servisních zakázek
- vyhodnocování a návrhy řešení v oblasti kvality i zákaznických reklamací
- alespoň menší praxe z oblasti BOZP, ideálně obdobné pozice
- angličtina - budete komunikovat s mezinárodním týmem
- řidičský průkaz sk. B - pro vyjížďky do terénu
- orientace v legislativě spojené s EHS
- týden dovolené navíc
- dotované stravování
- flexibilní začátek i konec pracovní doby
- příspěvek na volnočasové aktivity
- příspěvek na penzijní připojištění
- zvýhodněný telefonní paušál
Zaujala Vás naše nabídka? Tak neváhejte a využijte příležitost změny k lepšímu. Volejte zobrazit tel. číslo . Těším se na Vás!
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?