- 45 000 Kč
- Plný úvazek

Přinášíme nejlepší bezdrátové technologie celému průmyslovému světu! Navrhujeme, vyvíjíme a vyrábíme routery, které usnadňují každodenní život u nás i ve světě v dopravě, energetice, herním průmyslu a v mnoha dalších oblastech.
Jsme na trhu již přes 30 let. Od roku 2016 jsme se stali součástí nadnárodní společnost původem z Tchaj-wanu, která dnes působí po celé světě.
I když jsme součástí moderní mezinárodní společnosti, zachováváme si atmosféru menší společnosti, kde každý kolega má své jedinečné místo a svou důležitost.
V české pobočce máme aktuálně cca 75 zaměstnanců. Sídlo společnosti je v Ústí nad Orlicí, kde sídlí část vývojového oddělení, výrobní oddělení, nákup, expedice, technický a zákaznický servis, ekonomické oddělení, marketing, HR. Část kolegů z vývojového oddělení pak sídlí v centru Brna.
ROUTER tvoří i základní pilíř našich hodnot. Rozvoj, otevřenost, úcta, tým, efektivita a radost nejsou jen slova, je to náš kompas pro práci a atmosféru ve splečnosti.
Jak vypadá náš tým?
Celý tým tvoří cca 30 kolegů v Ústí nad Orlicí a Brně, kteří zastřešují kompletní návrh a vývoj, HW, SW, včetně technické dokumentace. Šéf vývoje má přímo pod sebou 3 teamleadery, kteří řídí menší týmy, a technické autority. Je potřeba, aby svůj čas rozdělil mezi kolegy v obou městech.
Pro plánování a správu práce využíváme prvky agilního řízení Srum a k tomu řadu nástrojů, jako jsou Confluence, JIRA, běžná je komunikace přes MS Teams.
Člověk na této pozici může do velké míry ovlivnit celý vývoj našich produktů a systém práce řady kolegů. Nabízíme velký vliv, ale i velkou zodpovědnost.
Pružná pracovní doba a homeoffice s ohledem na potřeby týmu (Ústí n. Orlicí/ Brno) je samozřejmostí, stejně jako technické vybavení (NTB, telefon dle výběru, placené veškeré služby a výhody pro rodinné příslušníky.)
Zaměstnanci mají 25 dní dovolené, 3 dny sick days, příspěvek na stravu přímo do mzdy, měsíční finanční energetický příspěvek, multisport kartu, příspěvek na penzijní připojištění, odborné, jazykové a manažerské kurzy, občerstvení na pracovišti, sportovní a kulturní akce, odměny k pracovním a životním výročím a významným událostem.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.