- 40 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
Přinášíme nejlepší bezdrátové technologie celému průmyslovému světu! Navrhujeme, vyvíjíme a vyrábíme routery, které usnadňují každodenní život u nás i ve světě v dopravě, energetice, herním průmyslu a v mnoha dalších oblastech.
Jsme na trhu již přes 30 let. Od roku 2016 jsme se stali součástí nadnárodní společnost původem z Tchaj-wanu, která dnes působí po celé světě.
I když jsme součástí moderní mezinárodní společnosti, zachováváme si atmosféru menší společnosti, kde každý kolega má své jedinečné místo a svou důležitost.
V české pobočce máme aktuálně cca 75 zaměstnanců. Sídlo společnosti je v Ústí nad Orlicí, kde sídlí část vývojového oddělení, výrobní oddělení, nákup, expedice, technický a zákaznický servis, ekonomické oddělení, marketing, HR. Část kolegů z vývojového oddělení pak sídlí v centru Brna.
ROUTER tvoří i základní pilíř našich hodnot. Rozvoj, otevřenost, úcta, tým, efektivita a radost nejsou jen slova, je to náš kompas pro práci a atmosféru ve splečnosti.
Hledáme partnera pro náš strategický nákup. Potřebujeme kolegu, který se nebojí zkoumat nové cesty a přicházet s nápady, má obchodního ducha a jednání s dodavateli je pro něj hra!
Pozice Nákupčí u nás patří do oddělení nákupu, ve kterém aktuálně pracují Manažerka nákupu a skladu, Logistik a Skladník. Člověka na této pozici vnímáme jako přímou podporu Manažerky nákupu a zároveň partnera, který pomůže zajistit bezproblémový chod oddělení i celé společnosti. Dostane velký prostor pro vlastní realizaci, očekáváme však i respekt našich hodnot a procesů.
Co bude Vaší hlavní zodpovědností:
Výhodou pro Vás bude:

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.