Účetní s AJ - Flexi pracovní doba a Home office

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Máte zkušenosti v oblasti ÚČETNICTVÍ?
…stačit bude i kratší pracovní zkušenost (minimálně 1,5 rok a více)

Chcete používat ANGLIČTINU?
… angličtinu využijete při každodenní práci a komunikaci s kolegy i klienty.

Je pro vás důležité se dále vzdělávat a preferujete flexibilní pracovní dobu?
… příchod i odchod z práce budete moci přizpůsobit vašim potřebám a získáte také řadu benefitů zaměřených na další vzdělávání.

Nyní máte skvělou příležitost stát se součástí účetního týmu (General Ledger team) v rostoucí mezinárodní společnosti.

Jako General Ledger účetní budete:

  • zodpovědnost za rekonciliaci účtů v hlavní knize
  • zaúčtování měsíčních závěrkových operací, příprava uzávěrky a reportingu
  • příprava a kontrola účetních zápisů v deníku
  • finanční schvalování a kontrola faktur
  • spolupráce na zefektivnění procesů v rámci oddělení
  • zodpovědnost za dokumentaci a pravidelný update systému
  • asistence při interním i externím auditu, příprava podkladů, komunikace s auditory
  • komunikace napříč všemi odděleními převážně v anglickém jazyce

POŽADAVKY:
Jaký profil hledáme?

  • Vzdělání v oblasti účetnictví/financí/ekonomie
  • Předchozí praxe v účetnictví (alespoň 1 rok)
  • Pokročilé znalosti angličtiny pro každodenní komunikaci
  • Znalost finančních procesů a účetnictví
  • Schopnost pracovat na PC a s MS Office (především Excel)
  • Znalost SAP je výhodou
  • Pečlivost, orientace na detail
  • Dobré komunikační dovednosti

BENEFITY:
Na jaké benefit se můžete těšit?

  • Flexibilní začátek a konec pracovní doby
  • Možnost občasné práce z domova (3 dny/měsíčně)
  • 5 400 Kč na jazykové vzdělávání a další kurzy
  • 2 placené dny na externí školení
  • Propracovaný systém interního vzdělávání a rotační program
  • 5 týdnů dovolené
  • Stravenky
  • Kafetérie (v hodnotě 3% hrubého měsíčního platu)
  • Úrazové a cestovní připojištění i pro soukromé účely
  • Zaměstnanecké slevy
  • Občerstvení na pracovišti, včetně košíků s ovocem
  • Teambuildingy a zaměstnanecké akce

Lokalita: Praha (v docházkové vzdálenosti stanice metra)

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. listopadu
Ředitelství silnic a dálnic s. p. | Ředitelství silnic a dálnic s… | Nusle, Praha Nusle, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. listopadu
Uměleckoprůmyslové museum v Praze | Uměleckoprůmyslové museum v… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
Ekonomický servis Peterovi s.r.o. | Ekonomický servis Peterovi s… | Praha Praha
  • 38 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 12. listopadu
DAILY CONNECT s.r.o. | DAILY CONNECT s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 11. listopadu
CCS Česká společnost pro platební karty s.r.o. | CCS Česká společnost pro… | Libeň, Praha Libeň, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 25. května
G & P Quality Management s.r.o. | G & P Quality Management s.r… | Kvasiny Kvasiny
  • 22 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. března
Invia.cz, a.s. | Invia.cz, a.s. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. března
Invia.cz, a.s. | Invia.cz, a.s. | Brno Brno
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. března
Škoda Auto a.s. | Škoda Auto a.s. | Mladá Boleslav Mladá Boleslav
  • 20 700 – 28 793 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. března
ICE CAFE, s.r.o. | ICE CAFE, s.r.o. | Luhačovice Luhačovice
  • 14 000 – 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. března
Vershki & ko s.r.o. | Vershki & ko s.r.o. | Obříství Obříství
  • od 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. března
G & P Quality Management s.r.o. | G & P Quality Management s.r… | Mladá Boleslav Mladá Boleslav
  • 32 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. března
D.I.SEVEN FACILITY s.r.o. | D.I.SEVEN FACILITY s.r.o. | Přibyslav, Havlíčkův Brod Přibyslav, Havlíčkův Brod
  • od 70 Kč / hod
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 23. března

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Česká pošta, s.p., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Twisto payments a.s., Broker Investment, s.r.o., Národní technické muzeum, Stavební bytové družstvo STAVBAŘ, družstvo, EKOSPOL a.s., Pojišťovna VZP, a.s., Gastro Group Service s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., Institut klinické a experimentální medicíny, Metrostav a.s., mBlue Czech, s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Triangle Recruitment CZ s.r.o., VINCI Construction CS a.s., Advantage Consulting, s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., 21 Consult Group s.r.o., Bageterie Boulevard, Penta Hospitals CZ, s.r.o., RIXO a.s., EVROPA services Czech s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., JOBSTART s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Uměleckoprůmyslové museum v Praze, HOFMANN WIZARD s.r.o., Ubbe s. r. o., PPL CZ s.r.o., Ekonomický servis Peterovi s.r.o., eDO finance, a.s., Etimos Human s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, DAILY CONNECT s.r.o., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Recepční, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Insolvenční specialista / specialistka, Kuchař / Kuchařka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Realitní makléř / makléřka, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Oblastní ředitel / ředitelka, Výkonný ředitel / ředitelka, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Střížkov, Praha, Vinohrady, Praha, Stodůlky, Praha, Praha, Staré Město, Praha, Veleslavín, Praha, Nusle, Praha, Holešovice, Praha, Smíchov, Praha, Krč, Praha, Chodov, Praha, Karlín, Praha, Michle, Praha, Vysočany, Praha, Nové Město, Praha, Radlice, Praha, Hloubětín, Praha, Černý Most, Praha, Břevnov, Praha, Celá ČR, Štěrboholy, Praha, Horní Měcholupy, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

audit asistence měsíční zkušenost
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT