- Brno
- OLMAN SERVICE s.r.o.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Co od Vás očekáváme:
Pro posílení našeho pracovního kolektivu na pobočce v Brně hledáme šikovného kolegu/kolegyni na pozici Personalista/ka.Náplň práce:
- Předvýběr a komunikace se zájemci o zaměstnání, vedení samostatných výběrových řízení prodejní a asistentské pozice
- Zpětná vazba kandidátům o výsledcích výběrového řízení, domlouvání nástupu novách kolegů
- Vedení HR administrativy, vstupní školení, nástupní materiály, školení BOZP atd.
- Asistentské a administrativní práce dle potřeby HR oddělení
- Tvorba reportů
- Zapisování personálních údajů do interního systému
- Co Vám nabízíme:
Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
Mzda dohodou
Možnost spolupodílet se na výběrových řízeních napříč celou společností
Šanci dostat se do HR týmu leadra v cestovním ruchu
Příležitost získat zkušenosti na HR oddělení nadnárodní společnosti
Zajímavou práci s inovativním přístupem k řešení úkolů
Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
Zaškolení + možnost využívat zaměstnanecké slevy např. (zvýhodněné ceny jazykových a vzdělávacích kurzů, zvýhodněné ceny na dovolenou atd.)
Co od Vás očekáváme:
Nástup: Ihned
Ochotu cestovat na pobočky v rámci ČR/SR
Prokazatelnou praxi v oblasti HR (zkušenosti s vedením samostatných výběrových řízení)
Praxe s interni nabory ve spolecnosti podmínkou
Zkušenost s vedením personální agendy
Minimálně SŠ/VŠ vzdělání – zaměření na HR výhodou
Velmi dobrá orientace na internetu a uživatelská znalost MS Office
Velmi dobré komunikační a prezentační schopnosti
Základní znalosti Zákoníku práce
Samostatnost, kreativita, zodpovědný přístup k plnění úkol