- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
Pro posílení našeho pracovního kolektivu na pobočce v Brně hledáme šikovného kolegu/kolegyni na pozici Personalista/ka.
Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
Mzda dohodou
Možnost spolupodílet se na výběrových řízeních napříč celou společností
Šanci dostat se do HR týmu leadra v cestovním ruchu
Příležitost získat zkušenosti na HR oddělení nadnárodní společnosti
Zajímavou práci s inovativním přístupem k řešení úkolů
Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
Zaškolení + možnost využívat zaměstnanecké slevy např. (zvýhodněné ceny jazykových a vzdělávacích kurzů, zvýhodněné ceny na dovolenou atd.)
Co od Vás očekáváme:
Nástup: Ihned
Ochotu cestovat na pobočky v rámci ČR/SR
Prokazatelnou praxi v oblasti HR (zkušenosti s vedením samostatných výběrových řízení)
Praxe s interni nabory ve spolecnosti podmínkou
Zkušenost s vedením personální agendy
Minimálně SŠ/VŠ vzdělání – zaměření na HR výhodou
Velmi dobrá orientace na internetu a uživatelská znalost MS Office
Velmi dobré komunikační a prezentační schopnosti
Základní znalosti Zákoníku práce
Samostatnost, kreativita, zodpovědný přístup k plnění úkol

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.