
Grafton Recruitment s.r.o.
Poprodejní Servis - Specialista|Flexibilní Pracovní Doba|Home Office
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Vyznáte se v elektro oblasti, baví Vás komunikace se zákazníky v anglickém jazyce a chcete být součásti mezinárodní firmy, která vám umožní další rozvoj? Pokud ano, tak neváhejte…
Pracovní náplň:
- zpracování zákaznických požadavků pro objednávky náhradních dílů
- objednávky náhradních dílů, komunikace s interními dodavateli
- udržování databáze náhradních dílů – v SAPu
- dohled nad úplností dodávek
POŽADAVKY:
- SŠ/VŠ vzdělání – v elektro oblasti
- anglický jazyk na pokročilé úrovni – komunikace se zákazníky v zahraničí
- zkušenosti s technickým prodejem – back/front office
- zákaznický přístup
Výhodou:
- zkušenosti se systémem SAP
BENEFITY:
- flexibilní pracovní doba
- možnost práce na HOME OFFICE
- mobilní telefon
- 5 týdnů dovolené
- praktické využití anglického jazyka v praxi
- příspěvek na stravování
- moderní jazykové kurzy
- školení a profesní vzdělávání
- příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek na životní pojištění
- odměny při významných událostech (výročí, odchody do důchodu)
- práce s moderními technologiemi
- firemní akce (team building)
- možnost čerpat bonusy dle svých požadavků (cafeteria system)