Specialista back office finančních trhů - zkrácený úvazek pro ID

Radlice, Praha
15.000 – 16.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

O nás

Naší vizí je důstojné zaměstnávání osob se zdravotním znevýhodněním.
Věříme, že zdravotní hendikep není překážkou – ale příležitostí ukázat, že práce může být férová, lidská a přizpůsobená potřebám každého zaměstnance.

Náplň práce:

Vaší hlavní náplní práce bude podpora bankovních procesů a práce s daty.

Konkrétně se budete starat o:

  • zpracování transakcí uzavřených na finančních trzích
  • finanční vypořádání obchodů FT
  • validaci a opravy obchodů v systému
  • přípravu reportů o finančních operacích
  • komunikaci s dealery, bankami a dalšími útvary

Co od Vás očekáváme:

  • středoškolské vzdělání (ideálně ekonomického směru)
  • dobrou znalost MS Office (Excel, Outlook, Word, Access)
  • znalost bankovních aplikací (Murex, IBIS, Profile) výhodou
  • pečlivost, zodpovědnost, samostatnost, chuť učit se
  • komunikativnost a týmového ducha
  • znalost angličtiny výhodou

Co Vám můžeme nabídnout:

  • práci na míru pro OZP dle vašich osobních potřeb
  • pracovní úvazek 4 - 6 hodin denně
  • individuální přístup a péči, adekvátní podporu při zaškolování a adaptaci, poradenství a podporu – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání
  • možnost práce na zkrácený úvazek
  • možnost částečné práce z domova
  • 10 dní zdravotního volna nad rámec dovolené
  • benefit program na míru potřebám zaměstnanců (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, záloha na mzdu, bezúročná půjčka a jiné)
  • možnost zálohy na mzdu před výplatním termínem
  • bezplatné právní poradenství
  • Nástup možný ihned

V případě zájmu nám pošlete Váš životopis a my se s Vámi brzy spojíme telefonicky.

Pro více informací volejte v pracovní dny od 9:00 do 14:00 na telefonní číslo zobrazit tel. číslo .

Benefity

  • Práce z domova
  • Sickdays
  • Pružná pracovní doba
  • Zvýhodněné půjčky
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

Deklarace odpovědného podnikání z. s.
Na Folimance 2155/15
120 00 Praha

IČO: 17963303
Datová schránka: d8dy69x
Další informace:
GPS: 50.0661,14.432997,
S-JTSK: -742266.38 -1045494.80, RUIAN: 21756929

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!