O nás
Naší vizí je důstojné zaměstnávání osob se zdravotním znevýhodněním.
Věříme, že zdravotní hendikep není překážkou – ale příležitostí ukázat, že práce může být férová, lidská a přizpůsobená potřebám každého zaměstnance.
Náplň práce:
Vaší hlavní náplní práce bude podpora bankovních procesů a práce s daty.
Konkrétně se budete starat o:
- zpracování transakcí uzavřených na finančních trzích
 - finanční vypořádání obchodů FT
 - validaci a opravy obchodů v systému
 - přípravu reportů o finančních operacích
 - komunikaci s dealery, bankami a dalšími útvary
 
Co od Vás očekáváme:
- středoškolské vzdělání (ideálně ekonomického směru)
 - dobrou znalost MS Office (Excel, Outlook, Word, Access)
 - znalost bankovních aplikací (Murex, IBIS, Profile) výhodou
 - pečlivost, zodpovědnost, samostatnost, chuť učit se
 - komunikativnost a týmového ducha
 - znalost angličtiny výhodou
 
Co Vám můžeme nabídnout:
- práci na míru pro OZP dle vašich osobních potřeb
 - pracovní úvazek 4 - 6 hodin denně
 - individuální přístup a péči, adekvátní podporu při zaškolování a adaptaci, poradenství a podporu – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání
 - možnost práce na zkrácený úvazek
 - možnost částečné práce z domova
 - 10 dní zdravotního volna nad rámec dovolené
 - benefit program na míru potřebám zaměstnanců (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, záloha na mzdu, bezúročná půjčka a jiné)
 - možnost zálohy na mzdu před výplatním termínem
 - bezplatné právní poradenství
 - 	
Nástup možný ihned
 
V případě zájmu nám pošlete Váš životopis a my se s Vámi brzy spojíme telefonicky.
Pro více informací volejte v pracovní dny od 9:00 do 14:00 na telefonní číslo zobrazit tel. číslo .
Benefity
- Práce z domova
 - Sickdays
 - Pružná pracovní doba
 - Zvýhodněné půjčky
 - Příspěvek na stravování
 - Přátelské prostředí
 
		


