O nás
Jsme rostoucí firma ve Frýdku-Místku, která prodává interiérové doplňky přes internet nejen v České republice, ale také v dalších evropských zemích. Většinu týmu však máme ve Frýdku-Místku, kde si také téměř všechny prodávané produkty sami vyrábíme.
Náplň práce:
- Aktivní nábor nových pracovníků, zejména pro výrobní oddělení (inzerce, výběr, pohovory, komunikace se zájemci)
- Administrativní a personální podpora – vedení dokumentace zaměstnanců, příprava smluv, dodatků, potvrzení
- Zajištění a aktualizace dokumentace BOZP – školení, evidenční listy, spolupráce s externími dodavateli, kontrola dodržování předpisů
- Podpora při nástupu nových zaměstnanců – orientace v organizační struktuře, BOZP školení, předání potřebných informací
Co od Vás očekáváme:
- Min. SŠ vzdělání
- Zkušenosti s náborem nebo administrativou výhodou
- Znalost zákoníku práce, BOZP a zkušenost s administrativní agendou v personální oblasti výhodou
- Výborné komunikační a organizační schopnosti, pečlivost, samostatnost a spolehlivost
- Ochotu učit se v oblastech BOZP a HR, flexibilitu a spolupráci v menším týmu
- Aktivní znalost českého jazyka, výhodou je znalost angličtiny či jiného jazyka
Co Vám můžeme nabídnout:
- Práci na částečný úvazek s atraktivní náplní a možností částěčně flexibilní pracovní doby. Možné i pro studenty vysoké školy.
- Rozmanitou práci spojující náborovou, administrativní i bezpečnostní agendu
- Přátelské pracovní prostředí, podporu v dalším vzdělávání (např. školení BOZP nebo HR)
- Možnost postupného rozšíření úvazku nebo vývoje role podle zájmu a kapacit firmy
- Zázemí stabilní společnosti
- Mladý kolektiv
- Příjemné pracovní prostředí
- Pravidelné firemní akce
- Notebook a služební telefon
- V omezené míře práci z domova
- Multisport
Benefity
- Práce z domova
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Příspěvek na sport
- Přátelské prostředí