O nás
TOP HOTEL Praha ****
je kongresový hotel v srdci Evropy , který nabízí ubytování ve více než 500 pokojích a apartmánech, kongresové sály a salónky s kapacitou až 5 000 míst a kompletní konferenční služby, restaurace a bary s českou i mezinárodní kuchyní, catering, četné možnosti sportovního a relaxačního vyžití včetně wellness centra, jedinečné prostory rozlehlé Japonské zahrady a velké parkoviště.
Náplň práce:
- aktivní akvizice nových klientů a péče o stávající klienty
- obchodní jednání, prezentace hotelu a služeb klientům
- zpracování individuálních cenových nabídek pro jednotlivé konference, firemní akce či jiná společenská setkání
- kontrola realizace akcí ve spolupráci s provozním oddělením
- sledování zpětné vazby klienta, zhodnocení kvality a průběhu akce
- úzká spolupráce s klienty před / po skončení spolupráce
- úzká spolupráce se všemi odděleními hotelu
Co od Vás očekáváme:
- středoškolské vzdělání (hotelnictví výhodou, ne podmínkou)
- alespoň 1 rok praxe na obdobné pozici
- komunikativní znalost anglického jazyka, český jazyk na úrovni C1, další jazyk vítán
- výborné organizační a komunikační schopnosti
- příjemné vystupování
- chuť stále na sobě pracovat
- aktivní postoj k práci
- trestní bezúhonnost
Co Vám můžeme nabídnout:
- pracovní smlouva na dobu neurčitou
- firemní stravování
- MultiSport Benefit
- 5 týdnů dovolené
- zaměstnanecké slevy na služby v rámci hotelu
- zaměstnanecké slevy na cukrářské a další výrobky
- parkování v areálu hotelu zdarma
- stabilní zázemí velké hotelové společnosti
- motivující finanční ohodnocení
- příjemné pracovní prostředí v týmu fajn kolegů
- dobrá dostupnost na lince metra „C“ Chodov
Benefity
- Dovolená navíc
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na ubytování
- Přátelské prostředí
- Fitness na pracovišti