- 32 300 – 37 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro našeho klienta, výrobní společnost se sídlem v Poříčí nad Sázavou hledáme vhodné kandidáty na pozici skladníka - data administrátora.
- Zabezpečuje zásobování surovin, obalových materiálů a expedici hotových výrobků, administraci dat.
- Poskytuje základní podporu SAP na směně.
- Zapisuje všechny požadované hodnoty a parametry do oblastních sanitačních deníků skladu (reporty)
- Vyplňuje průvodní doklady dopravcům a kamionům určeným na expedici
- Provádí inventuru a odstraňuje případné diference ve spolupráci s logistikou
- Koordinuje pohyb materiálu a hotových výrobků mezi externím skladem a interním skladem (vykládka, nakládka)
- Dodržuje bezpečnostní postupy pro řízení paletových vozíků, VZV
- Minimálně výuční list
- Uživatelská znalost práce na PC (MS Office, SAP výhodou)
- Praxe v oboru skladového hospodářství (VZV zkušenosti a průkaz výhodou, není ale podmínkou)
- Pečlivost, zodpovědnost, komunikační dovednosti
- Ochota pracovat na 12hodinové směny, krátký dlouhý týden, ranní a noční
- 25 dnů dovolené
- Dotované stravování
- Svozovou dopravu (Vlašim, Votice, Týnec nad Sázavou, Sedlčany, Jirčany)
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Sleva na firemní produkty, možnost prodloužení či zprostředkování nového průkazu na VZV
Pokud Vás nabídka zaujala, neváhejte zaslat váš aktuální životopis na e-mail přes
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.