Specialista - Technik požární ochrany

Do našeho týmu oddělení technické podpory hledáme nového kolegu / novou kolegyni!

Zajímá tě oblast požární ochrany a požární prevence? Baví tě hledat souvislosti a nechybí ti chuť se učit nové věci? Pak hledáme právě tebe!

Co se od Vás očekává?

  • podílet se na zajišťování a dodržování předpisů požární ochrany v objektech ve správě Oblastního ředitelství Praha v rámci Středočeského kraje
  • zpracovávat dokumentaci požární ochrany ve smyslu vyhlášky MV č. 246/2001, o požární prevenci
  • vyjadřovat se ke stavbám, prodeji a pronájmům pozemků a objektů na dráze a v ochranném pásmu dráhy z hlediska požární ochrany
  • spolupracovat na zajišťování kontrol a revizí požárně bezpečnostních zařízení
  • školení a zajišťování odborné přípravy zaměstnanců

Co Vám nabízíme?

  • přátelské prostředí se stabilním zázemím státní organizace
  • 6 týdnů dovolené
  • pevnou pracovní dobu 37,5 hod./týden
  • jízdní výhody, po 6 měsících i pro rodinné příslušníky
  • stravenkový paušál, nebo elektronickou stravenku
  • příspěvek na dovolenou a volnočasové aktivity
  • pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou
  • volnočasovou kartu MultiSport
  • po 6 měsících příspěvek na penzijní spoření aj.
  • možnost se odborně i osobně vzdělávat
  • palivová karta CCS a OMV
  • VIP účet v Datart, AlzaBenefit a různé další výhody u našich partnerů

Co by Vám nemělo chybět?

  • uživatelská znalost práce na PC (programy Microsoft Office)
  • odborná způsobilost ve smyslu § 11 zákona o požární ochraně – OZO PO nebo Technik PO – nutná
  • aktivní přístup, zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost
  • dobré komunikační schopnosti a písemný projev

Výhodou

  • ŘP skupiny B výhodou

Možný nástup

  • ihned případně dle dohody

Místo výkonu práce

  • provozní pracoviště Praha – Holešovice

Požadované vzdělání

  • SŠ s maturitní zkouškou nebo VŠ vzdělání

Požadovaná praxe

–  vhodné i pro absolventy

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.