- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Úspěšná česká společnost patřící do skupiny firem působících v oblasti bezpečnosti a hygieny práce, požární ochrany, životního prostředí, systémů kvality a ekologie hledá vhodného kolegu nebo kolegyni na pozici technik BOZP a technik požární ochrany. Náplní práce je vykonávat činnosti odborně způsobilé osoby v oblasti prevence rizik v BOZP a požární ochrany u našich klientů. Výhodou je osvědčení o odborné způsobilosti v prevenci rizik v BOZP dle § 10 zákona 309/2006 Sb. a v požární ochraně dle § 11 zákona č. 133/1985 Sb., znalost zákonných požadavků pro oblast BOZP a PO.
Předpokladem jsou komunikační a organizační schopnosti, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič), komunikativní znalost angličtiny.
Nabízíme: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, vzdělávací kurzy.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?