- 30 000 – 34 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
MANAŽER KVALITY (70-90.000 KČ)
Mezinárodní firma působící v automobilovém průmyslu
Nabízíme skvělou příležitost pro zkušeného lídra v oblasti kvality. Převezmete stabilní a úspěšný tým a budete se podílet na dalším rozvoji systémů řízení kvality a neustálém zlepšování našich produktů.
* Budete mít na starosti vedení a rozvoj týmu kvality
* Budete zodpovídat za systém řízení kvality (IATF 16949, ISO 9001)
* Budete organizovat práci, nastavovat procesy a hledat cesty, jak dělat věci efektivněji
* Zapojíte se do zavádění nových výrobků a technologií z pohledu kvality
* Budete řídit audity a nápravná opatření
* Postaráte se o řešení zákaznických a dodavatelských reklamací
* Budete komunikovat se zákazníky a dodavateli v oblasti kvality
* Máte SŠ/VŠ vzdělání technického směru
* Máte min. 5 let praxe v oblasti kvality
* Máte zkušenosti s vedením týmu (z manažerské pozice)
* Domluvíte se anglicky
* Orientujete se v nástrojích kvality
* Odpočinek je důležitý, proto u nás dostanete 5 týdnů dovolené
* Dostanete příspěvek na penzijní a životní pojištění
* Dáváme štědré bonusy a prémie
* Odměny za pracovní jubilea
* Příspěvek za přivedení nového zaměstnance 5000,-
* Příspěvek na stravování
* Pravidelné navyšování mzdy
* Přátelský kolektiv a neformální prostředí
* Lokalitu: okolí Velkých Pavlovic
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?