- Plný úvazek

CCC Czech, s.r.o.
Recruitment Specialist pro prodejny CCC Group
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Modivo Czech, s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Společnost CCC patří k nejrychleji rostoucí prodejní síti obuvi v české republice i ve světě. Jsme dynamická firma, která nabízí perspektivní pracovní místa ve stabilním mezinárodním prostředí s možností kariérního růstu a osobního rozvoje.
O nás
CCC je velký hráč v oblasti módy, obuvi a doplňků ve střední a východní Evropě. U nás najdete omnichannel styl prodeje, kombinujeme prodej na prodejnách i v online prostředí. Věříme, že inovace jsou klíčové ve všech oblastech naší činnosti a jsou pro nás nedílnou součástí. Jsme velmi hrdí na to, jak působíme na trhu.
CCC není jen byznys, je to naše kultura – jsou to především sehrané týmy a vášeň pro nové věci. Přidejte se do našeho týmu, kde rosteme rychleji než módní trendy. Přesvědčte se, že CCC není jen o přísných pravidlech, ale především o skvělé zábavě!
Náplň práce:
- Aktivní vyhledávání kandidátů prostřednictvím různých kanálů – pracovních portálů, sociálních sítí i osobního networkingu.
- Posuzování životopisů a žádostí s cílem vyřadit nevyhovující uchazeče.
- Vedení úvodních telefonických a osobních pohovorů za účelem zhodnocení vhodnosti kandidátů.
- Úzká spolupráce s hiring managery a HR business partnery – pochopení jejich potřeb, nastavení kritérií výběru a koordinace harmonogramu pohovorů.
- Předkládání pracovních nabídek kandidátům, vyjednávání mzdových a benefitních podmínek a zajištění hladkého procesu nástupu.
- Poskytování včasné zpětné vazby, profesionální komunikace a budování pozitivní zkušenosti uchazečů v průběhu celého procesu.
- Sledování náborových metrik jako je „time-to-fill“ nebo „cost-per-hire“ a hledání příležitostí ke zlepšení strategií náboru.
- Budování sítě kontaktů a databáze potenciálních kandidátů pro budoucí náborové potřeby.
Co od Vás očekáváme:
- Výborné komunikační schopnosti směrem ke kandidátům, náborovým manažerům i dalším zúčastněným stranám.
- Schopnost samostatně řídit náborový proces, plánovat pohovory a vést administrativní evidenci.
- Zkušenost s využíváním různých náborových nástrojů a platforem pro oslovování a získávání kandidátů.
- Praxe s vedením pohovorů a hodnocením uchazečů.
- Znalost personální agendy a HR politik – důraz na dodržování právních a etických standardů.
- Komunikativní znalost anglického jazyka na úrovni B1/B2.
- Zkušenost z maloobchodního sektoru výhodou.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Občasný Home Office.
- Multisport karta pro aktivní odpočinek.
- Stravenky na zajištění obědů.
- Flexi passy – bowling, kino, wellness nebo jiné aktivity.
- 6 Sick days pro dny, kdy se necítíte dobře.
- Slevy na firemní výrobky.
Benefity
- Práce z domova
- Sickdays
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volný čas
- Přátelské prostředí



