- 80 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Jste energetický specialista, máte zkušenosti a rádi byste hráli klíčovou roli v týmu? Hledáte zaměstnavatele, který se nevěnuje jen energetice, ale je aktivní v celé oblasti životního prostředí a klimatické změny?
ASITIS je inovačním lídrem v oblasti klimatické změny. Od adaptačních strategií přes SECAPY, družicová data a mezinárodní projekty najdete v našem portfoliu také řadu energetických služeb. Jsme praktici – koncepční poradenství u nás vychází ze znalosti dalších kroků. Nenavrhujeme věci, které nemají smysl, nebo které nejsou realizovatelné. S některými zákazníky řešíme koncepční otázky, s jinými se věnujeme konkrétním projektům. Od ministerstev, přes kraje, nově vznikající energetická společenství, statutární města až po školku či malou firmu.
Hledáme kolegu, který posílí naše kompetence v oblasti energetiky.
Víte, co a jak a máte roky praxe, nebo máte ambice, které prozatím zůstaly nenaplněny? Pojďme se bavit o tom, jak má vypadat Vaše práce a platové podmínky.
* Osvědčení energetického specialisty
* Osvědčení energetického specialisty – nebo možnost v blízké době osvědčení získat
* VŠ v oblasti energetiky či stavebnictví
* Zkušenosti v oblasti energetiky
* ŘP sk. B
* Otevřená hlava novým nápadům a rozvoji oboru
* Svobodné prostředí pro kreativní práci - jsme rychle rostoucí firma, žádný korporát - hledáme cesty jak přinášet zákazníkům vysokou přidanou hodnotu co nejefektivněji - bez svolení 5ti šéfů.
* Možnost být hlavou týmu, nebo specialistou, který udává tón konkrétních služeb.
* Otevřenost a odpovědnost - aktuálně je nás asi 25 a nikdo není páté kolo u vozu.
* Firmu, která má za sebou stovky zakázek - dost na to, aby měla řadu spokojených zákazníků a dobré jméno, málo na to, aby nebylo co zlepšovat a kam růst.
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?