- 40 000 Kč
- Plný úvazek

Yusen Logistics, založená v roce 1955, je globální logistická společnost pro dodavatelský řetězec, která poskytuje námořní a leteckou přepravu nákladů, skladování, distribuční služby a řízení dodavatelského řetězce – hladce propojenou sadu řešení dodavatelského řetězce, která přináší vynikající hodnotu, spolehlivost a odborné znalosti.
Neustále vyvíjíme způsoby, jak poskytovat efektivní logistická řešení, která přidávají hodnotu vašemu podnikání.
Společnost Yusen Logistics (Czech) s.r.o. působí na českém a slovenském trhu již od roku 2002 a řadí se mezi přední poskytovatele logistických služeb. Téměř 700 zaměstnanců v 8 strategicky rozmístěných pobočkách s více jak 87 000 m² skladových ploch zajišťuje svým zákazníkům kompletní logistické služby zahrnující pozemní, námořní i leteckou přepravu, skladování, celní služby, distribuci, kontraktní logistiku a poradenství v logistice.
- vykládka a nakládka kamionů
- naskladňování a vyskladňování zboží stanovenými procesy
- manipulace se zbožím ve skladu pomocí VZV, retraku
- kontrola příchozích a odchozích dodávek
- pickování zboží
- komunikace s řidiči kamionů, spolupráce s ostatními kolegy
- předchozí praxe řidiče VZV výhodou (vše Vás naučíme a zaškolíme)
- spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost, týmová práce
- možnost nástupu IHNED
- jistotu a perspektivní zaměstnání
- zázemí velké zahraniční společnosti
- možnost růstu či profesního tak i finančního
- zaměstnanecké benefity (týden dovolené navíc, zvýhodněné zaměstnanecké volání, příspěvek na stravování ve výši 2400,- čistého/měsíčně, příspěvek na dopravu ve výši 1200,- hrubého/ měsíčně, benefit body 1850 měsíčně)
Pracovní doba: směnný provoz (ranní, odpolední)
Místo výkonu práce: průmysl. zóna Kunice, Strančice

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.