Fresh graduates in Finance - RELOCATE TO PRAGUE, UP TO 1250 E

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Are you a fresh graduate in FINANCE and you are wondering what to do NEXT? Are you dreaming about an international career in the heart of Europe?
Living and working in the CZECH REPUBLIC could be the combination you are looking for! Now it´s the best chance to find your DREAM JOB and gain a PROFESSIONAL EXPERIENCE!
This role is the BEST FIRST STEP forward in order to build you career in finance! Learn how to fly and become familiar with all the theory you have learnt so far!
The teams stick together and will help you to melt into friendly and dynamic international environment.
Keep reading and send us your CV!

You will learn how to:

  • Working on different financial projects
  • Analysing large amounts of data and isolating key financial data into structured reports
  • Create, update and review financial statements
  • Analyse, do budgeting and forecasting
  • Monitor contract related information
  • Help to present financial related information
  • Production of monthly, quarterly and yearly presentations/reports
  • Coordinate near and long-term planning activities to ensure consistency and compliance

You will become an expert at :

  • Appling IFRS and US GAAP
  • Creating analyses
  • All the finance terms you have learnt at school!

REQUIREMENTS:

  • University Degree in Accounting, Economics, Finance or Business Administration is desirable
  • Fluent English, both written and spoken
  • Strong analytical skills and ability to identify and resolve issues
  • Strong internal control orientation and business acumen
  • Knowledge of MS EXCEL
  • Being enthusiastic and responsible

BENEFITS:

  • Vacation – up to 25 days
  • Sick Days
  • Meal vouchers
  • Cafeteria
  • Overtime Compensation
  • Employee Discounts
  • Referral Bonus

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

PetCenter CZ s.r.o. | PetCenter CZ s.r.o. | Košíře, Praha Košíře, Praha
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
O2 Czech Republic a.s. | O2 Czech Republic a.s. | Praha Praha
  • 60 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
LEROS, s.r.o. | LEROS, s.r.o. | Zbraslav, Praha Zbraslav, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
FERATT fashion s.r.o. | FERATT fashion s.r.o. | Staré Město, Praha Staré Město, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. | HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. | Dejvice, Praha Dejvice, Praha
  • 33 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
JISTU recruitment s.r.o. | JISTU recruitment s.r.o. | Praha Praha
  • 45 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Aramark Services - zařízení školního stravování, s.r.o. | Aramark Services - zařízení… | Štětí Štětí
  • od 13 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. května
Jihomoravská akciová, a.s. | Jihomoravská akciová, a.s. | Třebíč Třebíč
  • 6 000 – 7 500 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 30. května
PRO PERSONA s.r.o. | PRO PERSONA s.r.o. | Valašské Meziříčí Valašské Meziříčí
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. května
Avardy s.r.o. | Avardy s.r.o. | Praha Praha
  • 16 000 – 22 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. května
LUHA zemědělská,a.s. | LUHA zemědělská,a.s. | Jindřichov, Přerov Jindřichov, Přerov
  • od 16 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. května

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Global Truck s.r.o., Partners Financial Services, a.s., AicansoCall SE, H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Hotel Prokop Square, XXXLutz, mBlue Czech, s.r.o., Ubbe s. r. o., Broker Investment, s.r.o., Asociace školních sportovních klubů České republiky, z.s., Městská část Praha 3, PetCenter CZ s.r.o., O2 Czech Republic a.s., LEROS, s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Evolution CZ s.r.o., Správa železnic, státní organizace, Rex Concepts PLK Czech s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., M1 PROJECT Sport s.r.o., HP TRONIC Zlín, spol. s r.o., eDO finance, a.s., CLEANCAT s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., FERATT fashion s.r.o., BBH, advokátní kancelář, s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Trenkwalder a.s., Metrostav a.s., RIXO a.s., Louda Auto a.s., Advantage Consulting, s.r.o., CPHCL Panorama, s.r.o., INTERACTION s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., Automyčka Express s.r.o., STAEG, spol. s r.o., PETR VOJTA s.r.o., RA8 GROUP s.r.o., 6S ENTERTAINMENT CZ s. r. o., PM Česká republika, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., ProfesKontakt, s.r.o., Orienta Czech s.r.o., Coweo Technologies s.r.o., Česká pošta, s.p., EKOSPOL a.s., Waf-Waf Group s.r.o., Etimos Human s.r.o., TLV s.r.o., Generální finanční ředitelství, CreditPortal, a.s., McDonald's ČR spol. s r.o., ETERNITIS s.r.o., Alerta s.r.o., Mattoni 1873 a.s., SYNERGIE, s.r.o., GLOBAL ASSISTANCE a.s., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Film Dekor spol. s r.o., Special Service International, spol. s r.o., CellCo, s.r.o., JOBSTART s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Recepční, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní specialista / specialistka, Finanční analytik / analytička, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Odborný asistent / asistentka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Manažer / manažerka v gastronomii, Obsluha lidí, Provozní / F&B Manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Trenér / Trenérka, Herec / Herečka, Kadeřník a holič / Kadeřnice a holička, Manikér a pedikér / Manikérka a pedikérka, Manažer / manažerka kvality, Provozní manažer / manažerka, Personální manažer / manažerka, Mistr / Mistrová, Kontrolor / Kontrolorka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Aranžér / Aranžérka, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Smíchov, Praha, Vokovice, Praha, Žižkov, Praha, Háje, Praha, Košíře, Praha, Zbraslav, Praha, Radlice, Praha, Kamýk, Praha, Libeň, Praha, Černý Most, Praha, Nové Město, Praha, Staré Město, Praha, Břevnov, Praha, Dejvice, Praha, Horní Počernice, Praha, Krč, Praha, Jinonice, Praha, Hostivař, Praha, Modřany, Praha, Hloubětín, Praha, Újezd nad Lesy, Praha, Vinohrady, Praha, Strašnice, Praha, Holešovice, Praha, Řepy, Praha, Vysočany, Praha, Dolní Chabry, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT