O nás
Chceš se s námi podílet na tvorbě unikátního projektu, který má za cíl vytvořit rychlé a jednoduché zákaznické platby v e-commerce? Jsi zběhlá/ý v online světě, ale i bankovní svět a jeho zvyklosti ti nejsou cizí? Korporátní nastavení nedržíme, jsme dynamická firma s velkými ambicemi. Přidej se k nám.
Kdo jsme a jak to u nás funguje?
- Jsme menší kontaktní klientské centrum a potkávat se u nás budeš nejenom s ostatními kolegy ze zákaznické péče, ale i s kolegy, kteří zpracovávají žádosti našich zákazníků o revolvingový úvěr nebo s kolegy, kteří se věnují klientům po splatnosti.
- Tím hnacím motorem jsou pro nás především naši zákazníci, k srdci si bereme všechny tipy na vylepšení i konstruktivní kritiku a hledáme pro ně vždy to nejlepší řešení.
- Platí, že nápady, které realizujeme, mohou přijít od kohokoli z nás.
Co tě u nás čeká a jak bude vypadat tvůj den?
- Kanceláře máme nově v Radlicích, kde máme kromě tělocvičny třeba také střešní terasy se street basketbalovým hřištěm.
- Budeš odbavovat naše provozní fronty (= telefonická příchozí i odchozí linka, písemná komunikace přes chat a email), kde budeš komunikovat s našimi zákazníky ohledně všech jejich přání a požadavků.
- Potom si skočíš doplnit energii kávou nebo třeba ovocem a bude tě čekat, překvapivě, práce s našimi zákazníky :) Budeš zpracovávat jejich zpětnou vazbu a podněty na vylepšení našich služeb. Zkrátka budeš hledat cesty, jak z našich zákazníků dělat ty nejspokojenější.
Co se ti pro tuto roli bude hodit?
- Vynikající komunikační schopnosti (profesionální jednání a kultivovaný projev je základ, pro nás je ale také důležité, že v komunikaci se zákazníkem dokážeš projevit empatii).
- Zkušenosti s aktivním navoláváním jsou výhodou, aktivní linku u nás už rok máme rozjetou, ale neboj, neprodáváme hrnce po telefonu, naopak, naše volací kampaně jsou založené pouze na sbírání zákaznických feedbacků.
- Silné prozákaznické a empatické cítění a myšlení.
- Nebojíš se aktivní komunikace se zákazníkem, máš tah na branku a vyhovuje ti pestrá náplň práce.
- Jsi spolehlivý a zodpovědný člověk, který je otevřen novým informacím a pracovním postupům.
- Jsi týmový hráč, protože my jsme tady jeden velký tým.
Co naopak získáš od nás?
- Pro naše zákazníky budeš hrdina a jejich ambasador.
- Vypiluješ a zdokonalíš svůj prozákaznický přístup.
- Pomůžeme ti se zvyšováním tvé profesní kvalifikace.
- Možnost realizovat své nápady na vylepšení.
- Čeká na tebe menší tým opravdu přátelských lidí, se kterými je o zábavu postaráno i v náročnější dny, a kteří ti vždycky podají pomocnou ruku.
Proč do toho jít s námi?
- Jsme fintech se stabilním zázemím jedné z největších bank – ČSOB.
- Občerstvení na pracovišti zdarma.
- Produkt je rostoucí, chceme být jedničkou na trhu a když se to povede, bude na co vzpomínat.
- Vyzkoušíš nejnovější technologie a pracovní přístupy.
- Firemní kulturu 21. století se vším, co k tomu patří - týden volna navíc, sick days, možnost homeoffice, občerstvení v kanceláři zdarma, firemní akce, stravenkový paušál, multisport karta, příspěvek na penzijní připojištění..
- Pevná pracovní doba (8.30 – 17h, pondělí až pátek).
Zní ti pozice sympaticky? Pak neváhej a pošli nám své CV, brzy tě budeme kontaktovat.