- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Jste zodpovědný člověk s analytickými schopnostmi? Disponujete praxí z controllingu? Anglický jazyk pro Vás není španělskou vesnicí a dokážete v něm komunikovat bez problémů? Baví Vás hrabat se v číslech, analyzovat a přicházet s novými nápady, jak zlevnit a navíc zefektivnit? Pak je tato nabídka právě pro Vás! Představte se mi životopisem a staňte se posilou našeho týmu pro kontrolu dodavatelského řetězce.
* Analyzování a monitorování finančních dat
* Spolupráce na jednotlivých projektech
* Vyhodnocování spotřeby materiálu i nákladovosti, návrhy úsporných opatření
* Forecasty, rozpočty
* Pravidelný reporting
* Kooperace odd. napříč firmou i se zahraničními pobočkami
* Min. SŠ vzdělání v oboru ekonomickém, či technickém
* Zkušenosti na pozici související s finančním controllingem
* Anglický jazyk na velmi dobré komunikativní úrovni
* Velmi dobrou znalost MS Office, především Excel
* Orientace v SAP nebo jiném interním systému
* Znalost nástrojů datové analytiky
* Samostatnost, flexibilita, organizační a komunikační schopnosti
* Nástupní mzda od 54.000 Kč
* Flexibilní pracovní doba
* Možnost částečného Homeoffice
* 13. plat
* 25 dní dovolené
* Sick days
* Příspěvek na dojíždění i penzijko
* Podpora rodin s dětmi
* Podpora při relokaci
* Dotovaná strava
* Cafeterie
* Firemní kurzy a školení
* Kulturní, sportovní a firemní akce
* Příjemný kolektiv a moderní prostředí
* Místo výkonu práce: okr. Jihlava
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?