- 34 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
Mluvíš výborně anglicky a chceš používat angličtinu denně v práci? Zajímá Tě svět počítačových her? Jsi komunikativní a svou práci odvádíš vždy na 100%? V tom případě čti dále!
Co budeš dělat?
Budeš pečovat o našeho významného klienta – jednoho z největších světových producentů počítačových her.
Postaráš se o to, aby byly všechny nové hry včas odeslány z distribučního centra a připraveny na pultech obchodů po celé Evropě.
Budeš v každodenním kontaktu se zákazníkem (telefonem, e-mailem, osobně…).
Společně se zákazníkem naplánuješ marketingové kampaně v obchodech a postaráš se o to, aby fungovaly.
Zajistíš včasné zpracování objednávek, dotazů, reklamací a dalších požadavků zákazníka v oblasti logistiky.
Budeš spolupracovat s kolegy z jiných oddělení, zejména s kolegy z provozu.
Reportovat data, podílet se na optimalizaci procesů a jejich zlepšování.
Co za to dostaneš?
Pět týdnů dovolené.
Příspěvek na penzijní připojištění 300 Kč /měsíc.
Roční bonus až do výše jedné mzdy.
Dotované stravování.
V případě potřeby jazykové kurzy a další vzdělávání.
Zvýhodněné telefonní tarify.
Placené přesčasy.
Referenční bonus 25 000 Kč za nového kolegu.
Cafeterie od Benefit Plus.
One Fit Sony DADC program – benefity v oblasti prevence, osobního růstu, sportu, zábavy a zdraví.
Co od Tebe očekáváme?
Výbornou znalost anglického jazyka – v písemné i mluvené formě (emaily, telefony).
Nebudeš se stydět mluvit se zákazníkem a porozumíš tomu, co potřebuje.
Znalost MS Office – zejména Excelu a Outlooku.
I náročnější chvíle před vydáním nové hry zvládneš v klidu.
Ochotu 1–2× za rok vycestovat do zahraničí za zákazníkem.
Zkušenosti ze zákaznického prostředí a logistiky (velkou výhodou).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?