- Plný úvazek
Česká, stabilní, úspěšná společnost OLMAN, která je na trhu 26 let v oboru komplexní služby v oblasti správy objektů a ostrahy, hledá do svého obchodního týmu posilu – ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ
Hledáme flexibilní, komunikativní, aktivní asistentku/ta se SŠ nebo VŠ vzděláním, která/ý má silné argumentační a prezentační schopnosti, dobře ovládá PC (excel, word), strategicky uvažuje a bude schopen zvládat stresové situace.
Místo výkonu: Brno
Znalosti a dovednosti:
- SŠ, VŠ
- Praxe v pozici obchodník výhodou
- Znalost zákona o zadávání veřejných zakázek (134/2016Sb.) výhodou
- Řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič
Náplň práce:
- Pomoc při tvorbě cenových nabídek
- Administrace, příprava a sledování celého procesu zadávacích řízení
- Dodržování prodejních cílů
- Komunikace s kontaktními osobami
- Marketingové aktivity/podpora prodeje
- Příprava smluv
- Zpracování a archivování ukončených obchodních příležitostí
Nabízíme:
- Zaměstnání na HPP
- Finanční ohodnocení (základní mzda/prémiová složka)
- Mobilní telefon, notebook,….
- Zázemí stabilní a rozvíjející se společnosti
- Příjemné pracovní prostředí a kolektiv
- Možnost seberealizace
- Občerstvení na pracovišti
- Stravenky
- Společenské akce
V případě zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis s fotografií do e-mailu e-mail přes .
Do předmětu uveďte ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ.



