- 36 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
spolupráce s ředitelem na realizaci jeho pracovních úkolů, vytváření zázemí pro jeho činnost, přehled o jeho agendě a její administrativní podpora, e-mailová a telefonická komunikace (i v angličtině), evidence pošty, písemná korespondence, koordinace schůzek a kompletní vedení diáře, zajišťování tuzemských a zahraničních cest, komunikace se zahraničními partnery, podílení se na organizaci a přípravě společenských a kulturních akcí, vytváření zázemí a příjemného prostředí společnosti, reprezentativní činnost, administrativa, práce na PC, komunikace s médii a dalšími partnery, v zastoupení ředitele komunikace se spolupracovníky aj.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.