- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
Pravá ruka/Asistenka pro Area Sales Manager
Pojďme si spolu popovídat o možnosti pracovat u našeho klienta, známého retailového řetězce, který příkladně pečuje o své zaměstnance – nabízí jim stabilní zázemí, dlouhodobou oporu a krásné benefity včetně 6 týdnů dovolené, příspěvky k svátkům a na dovolenou, stravenky aj.
• Pravidelná komunikace s centrálou CZ / DE
• Komunikace s markety, řešení operativních záležitostí
• Společné návštěvy marketů s oblastním ředitelem
• Administrativní činnost
• Vytváření pravidelných reportů a analýz
• Příprava a zpracování podkladů pro oblastního ředitele
• Znalost německého jazyka, min komunikativní úroveň
• Vstřícné, přátelské, ale zároveň přiměřeně asertivní jednání s důrazem na reprezentaci společnosti
• Zkušenosti z oblasti maloobchodu, z práce v operativě výhodou
• Časová flexibilita a ochota cestovat po regionu (Praha/Brno/Hradec nejčastěji)
• Velmi dobrá znalost práce s MS Office (Excel, Power Point, Word), znalost práce se SAP výhodou
• Místo pracoviště Praha 6 Řepy
• Hybridní model práce
• 6 týdnů dovolené
• Příspěvek na dovolenou ve výši 17 000 Kč a Vánoce ve výši 17 000 Kč
• Příspěvek na penzijní připojištění
• Stravenkový paušál ve výši 82,5 Kč/směna
• Průběžné odborné a jazykové vzdělávání
Tak co, zkusíme to? Zašlete mi Vaše CV a přijďte si k nám popovídat o firmě a úkolech, které na Vás čekají.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.