- 50 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Pravá ruka/Asistenka pro Area Sales Manager
Pojďme si spolu popovídat o možnosti pracovat u našeho klienta, známého retailového řetězce, který příkladně pečuje o své zaměstnance – nabízí jim stabilní zázemí, dlouhodobou oporu a krásné benefity včetně 6 týdnů dovolené, příspěvky k svátkům a na dovolenou, stravenky aj.
• Pravidelná komunikace s centrálou CZ / DE
• Komunikace s markety, řešení operativních záležitostí
• Společné návštěvy marketů s oblastním ředitelem
• Administrativní činnost
• Vytváření pravidelných reportů a analýz
• Příprava a zpracování podkladů pro oblastního ředitele
• Znalost německého jazyka, min komunikativní úroveň
• Vstřícné, přátelské, ale zároveň přiměřeně asertivní jednání s důrazem na reprezentaci společnosti
• Zkušenosti z oblasti maloobchodu, z práce v operativě výhodou
• Časová flexibilita a ochota cestovat po regionu (Praha/Brno/Hradec nejčastěji)
• Velmi dobrá znalost práce s MS Office (Excel, Power Point, Word), znalost práce se SAP výhodou
• Místo pracoviště Praha 6 Řepy
• Hybridní model práce
• 6 týdnů dovolené
• Příspěvek na dovolenou ve výši 17 000 Kč a Vánoce ve výši 17 000 Kč
• Příspěvek na penzijní připojištění
• Stravenkový paušál ve výši 82,5 Kč/směna
• Průběžné odborné a jazykové vzdělávání
Tak co, zkusíme to? Zašlete mi Vaše CV a přijďte si k nám popovídat o firmě a úkolech, které na Vás čekají.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?