- 26 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
CONTEG Group (www.conteggroup.cz) je panevropská průmyslová skupina a jeden z předních světových výrobců IT rozvaděčů, chladicích systémů a komplexních řešení pro datová centra. Jako tradiční rodinná firma s centrálou a výrobními závody v srdci Evropy, v České republice, se hrdě hlásíme k odkazu tradiční evropské výroby, postavené na vynikající kvalitě, inovacích a službách s vysokou přidanou hodnotou pro naše zákazníky. Přes své zahraniční pobočky vyvážíme své výrobky do 60 zemí světa.
- zodpovědnost za obchodní aktivity v rámci svěřeného zahraničního regionu
- akvizice nových klientů a aktivní péče o stávající zákazníky
- rozvoj/budování obchodních vztahů s předními evropskými společnostmi
- příprava a realizace obchodních jednání, tvorba nabídek a obchodních smluv
- propagace produktů společnosti CONTEG
- vedení projektů zakázkové výroby
- technické poradenství zákazníkům
- identifikace potenciálu a rozvoj nových obchodních možností na trhu
- časté pracovní cesty do zahraničí
- reporting
- vzdělání technického směru výhodou
- zkušenosti s prodejem technických produktů v mezinárodním prostředí (v oblasti ICT, strukturované kabeláže, datových center, chlazení)
- velmi dobrá znalost anglického jazyka, velmi dobrá znalost německého jazyka
- prozákaznicky orientovaná osobnost s reprezentativním vystupováním
- proaktivní přístup
- výborné obchodní, prezentační a vyjednávací schopnosti
- znalost práce s CRM výhodou
- strategické myšlení
- ochota cestovat, flexibilita
- práci na HPP
- podporu a zázemí úspěšné nadnárodní společnosti
- motivující mzdové ohodnocení závislé na výkonu
- příspěvek na penzijní pojištění
- odborné vzdělávání a školení
- služební automobil, mobilní telefon, notebook a jiné benefity

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.