- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
Pracovní náplň: Podpora prodeje, organizace obchodní administrativy (smlouvy, objednávky, dodací listy, podklady pro fakturaci. Komunikace s výrobou ohledně expedičních termínů, obchodními zástupci, distributory a zákazníky. Práce ve firemním informačním systému (ERP).
Vaše předpoklady:
Nabízené benefity: notebook, telefon, příspěvek na penzijní připojištění – po odpracování 1 roku, navýšení základní výměry dovolené o 5 dnů – po odpracování 1 roku, částečná možnost práce z domu (po zapracování), příspěvek na stravování, příspěvky při pracovních a životních výročí, využití firemní chaty.
Prosíme o zaslání životopisu předem na e-mailovou adresu: e-mail přes
Kontakt možný osobně na personálním oddělení a.s. v čase od 7.00 do 14.00 hod, telefonicky v pracovní dny v čase 7.00– 14.00 hod na č. zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo .

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.