Požadavky:
- 1. vysokoškolské vzdělání
- 2. schopnost jednání s lidmi/profesionální vystupování
- 3. samostatnost a flexibilita, ochota se dále vzdělávat,
- 4. bezúhonnost v dosavadním životě
- 5. způsobilost k právním úkonům (plná svéprávnost)
- 6. státní občan ČR (popřípadě cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR, který ovládá jednací jazyk)
- 7. řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
- 8. znalost práce s Microsoft Office
- Výhoda: praxe ve veřejné správě a oblasti krizového řízení
- Doklady:
- 1. přihláška (k dispozici na MěÚ u personalistky nebo na stránkách www.dacice.cz) 2. strukturovaný životopis
- 3. výpis z rejstříku trestů ne starší 3 měsíců ke dni podání přihlášky
- 4. ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Příspěvek na stravování, sociální fond; pružná pracovní doba; 5 týdnů dovolené; pravidelné vzdělávání, školení a rozšiřování znalostí v oboru, jazykové vzdělávání