- Plný úvazek
Náplň práce:
- " zpracování návrhů vnitřních předpisů (skartační a spisový řád)
- " spisová služba, archivace, skartace
- " vyřizování podnětů občanů (Lepší místo, InCity apod.)
- " administrativní práce v rámci odboru správy majetku (zápisy z porad, kompletace podání do zastupitelstva města a rady města, pořizování fotodokumentace, vedení úkolů odboru a sledování průběhu plnění apod.)
- " práce spojené s registrem smluv
- " částečně některé specializované organizační a koordinační činnosti
- Předpoklady pro vznik pracovního poměru
- Uchazeč musí splňovat předpoklady podle §4 zákona č. 312/2002 Sb., ze dne
- 13. června 2002 o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
- Další požadavky pro vnik pracovního poměru úředníka:
- " vyšší odborné vzdělání nebo vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického zaměření
- " znalost zákonů – č. 128/2002 Sb., o obcích ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů ve znění pozdějších předpisů
- " velmi dobré komunikační a organizační schopnosti,
- " velmi dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, internet)
- " výhodou praxe ve státní správě nebo samosprávě
- " výhodou znalost NJ, AJ
- Platová třída
- Druh práce, na který je výběrové řízení vyhlášeno, je zařazen do deváté platové třídy.
- Podání přihlášek
- Přihlášky se podávají písemně poštou nebo podáním na podatelně Městského úřadu v Rožnově pod Radhoštěm na adrese:
- Městský úřad
- Masarykovo náměstí 128
- 756 61 Rožnov pod Radhoštěm
- v obálce s označením „NEOTVÍRAT – Přihláška do výběrového řízení na pozici úředníka odboru správy majetku“.
- Termín předložení přihlášek do 31.1.2018 do 17:00 hod.
- Bližší informace lze získat na Městském úřadě v Rožnově pod Radhoštěm, Masarykovo náměstí 128 u vedoucí odboru správy majetku Ing. Michaely Slobodové, kancelář č. dveří 205, telefon č. zobrazit tel. číslo .



