- 34 125 – 47 000 Kč
- Plný úvazek

První kontakt telefonicky nebo e-mailem.
Hlavní pracovní náplň a požadavky s ní spojené:
" Provádění prohlídek objektů a kontrola jejich stavebně technického stavu, administrace evidence záznamů prohlídek
" Zajišťování operativního odstraňování havárií na budovách společnosti
" Spolupráce na zajišťování předepsaných revizních zkoušek a prohlídek (revize elektro, výtahy, zdvihací zařízení) a jejich evidence
" Spolupráce při přejímaní nebytových prostor, předávání novým uživatelům, komunikace s nájemci
" Zajišťování nabídek a vystavování objednávek na provedení konkrétních dodavatelských prací
pracovní doba 37,5 h/týdně, 5 týdnů dovolené, osobní konto, závodní stravování
" Kontrola plnění dodavatelských prací a jejich fyzická přejímka (např. úklid, ostraha, údržbářské práce)
" Spolupráce na přípravě a organizaci výběrových řízení na větší opravy
" Spolupráce na rozvozu zásilek
" Zajišťování správy (kontrola a údržba) vodního díla Za haldou v Oslavanech
Nástup do pracovního poměru ihned nebo dle dohody na trvalý pracovní poměr.
Přihlášku s příslušnými doklady (strukturovaný životopis, motivační dopis, kopii nejvýše dosaženého vzdělání, originál nebo ověřenou kopii výpisu z trestního rejstříku ne starší 3 měsíců – je vyžadováno z důvodu spočívajícího v povaze práce) předejte nejpozději do 23. 06. 2021 do 12:00. Lhůta je hmotněprávní, tj. přihláška do výběrového řízení musí být ve stanovené lhůtě skutečně doručena společnosti Teplárny Brno, a.s. V pracovní dny doručte osobně na podatelnu sídla společnosti Teplárny Brno, a.s., Okružní 25, Brno, a to do 12.00 hod. nebo zašlete na adresu Teplárny Brno, a.s., Okružní 25, Brno 638 00.
Obálka musí být zřetelně u adresy společnosti Teplárny Brno, a.s. označena textem „Neotevírat – Referent odboru správy majetku“
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o obsazení pracovního místa. Později podané přihlášky nebudou zařazeny do výběrového řízení.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?