- 33 500 Kč
- Plný úvazek
První kontakt telefonicky nebo e-mailem.
Hlavní pracovní náplň a požadavky s ní spojené:
" Provádění prohlídek objektů a kontrola jejich stavebně technického stavu, administrace evidence záznamů prohlídek
" Zajišťování operativního odstraňování havárií na budovách společnosti
" Spolupráce na zajišťování předepsaných revizních zkoušek a prohlídek (revize elektro, výtahy, zdvihací zařízení) a jejich evidence
" Spolupráce při přejímaní nebytových prostor, předávání novým uživatelům, komunikace s nájemci
" Zajišťování nabídek a vystavování objednávek na provedení konkrétních dodavatelských prací
pracovní doba 37,5 h/týdně, 5 týdnů dovolené, osobní konto, závodní stravování
" Kontrola plnění dodavatelských prací a jejich fyzická přejímka (např. úklid, ostraha, údržbářské práce)
" Spolupráce na přípravě a organizaci výběrových řízení na větší opravy
" Spolupráce na rozvozu zásilek
" Zajišťování správy (kontrola a údržba) vodního díla Za haldou v Oslavanech
Nástup do pracovního poměru ihned nebo dle dohody na trvalý pracovní poměr.
Přihlášku s příslušnými doklady (strukturovaný životopis, motivační dopis, kopii nejvýše dosaženého vzdělání, originál nebo ověřenou kopii výpisu z trestního rejstříku ne starší 3 měsíců – je vyžadováno z důvodu spočívajícího v povaze práce) předejte nejpozději do 23. 06. 2021 do 12:00. Lhůta je hmotněprávní, tj. přihláška do výběrového řízení musí být ve stanovené lhůtě skutečně doručena společnosti Teplárny Brno, a.s. V pracovní dny doručte osobně na podatelnu sídla společnosti Teplárny Brno, a.s., Okružní 25, Brno, a to do 12.00 hod. nebo zašlete na adresu Teplárny Brno, a.s., Okružní 25, Brno 638 00.
Obálka musí být zřetelně u adresy společnosti Teplárny Brno, a.s. označena textem „Neotevírat – Referent odboru správy majetku“
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o obsazení pracovního místa. Později podané přihlášky nebudou zařazeny do výběrového řízení.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.