- 31 570 – 40 150 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Magistrát města České Budějovice
vyhlašuje výběrové řízení na 1 pracovní pozici dle §7 zákona č.312/2002 Sb. zákon o úřednících územních samosprávných celků v platném znění
pozice – vedoucí oddělení vyvlastňovacího úřadu, přestupků a kontroly stavebního úřadu na dobu neurčitou
Místo výkonu práce:
území města České Budějovice a správního obvodu magistrátu města České Budějovice
Možnost nástupu: ihned po ukončení výběrového řízení
Výběrové řízení
Magistrát města České Budějovice
vyhlašuje výběrové řízení na 1 pracovní pozici dle §7 zákona č.312/2002 Sb. zákon o úřednících územních samosprávných celků v platném znění
pozice – vedoucí oddělení vyvlastňovacího úřadu, přestupků a kontroly stavebního úřadu na dobu neurčitou
Místo výkonu práce:
území města České Budějovice a správního obvodu magistrátu města České Budějovice
Možnost nástupu: ihned po ukončení výběrového řízení
Zájemce musí splňovat předpoklady dle §7 zákona 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků v platném znění.
Kvalifikační předpoklady:
dle katalogu prací /nařízení vlády č. 222/2010 Sb. v platném znění/, dle § 30a zákona č. 283/2021 Sb. Stavební zákon v platném znění – středoškolské, vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání v oboru stavebnictví, architektury nebo práva
Nově s účinností od 1.8.2025:
- vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura a urbanismus, stavebnictví, ekonomické obory, doprava, biologie, ekologie a životní prostředí, lesnictví a dřevařství, vědy o zemi, nebo právo,
- vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, geodézie a kartografie, obecně právní činnost, veřejnosprávní činnost, nebo doprava
- střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví, geodézie a katastr nemovitostí, nebo veřejnosprávní činnost
Platové zařazení: tarifní třída 11
pro plný úvazek základní platový tarif od 26.680 Kč od 38.570 Kč dle započitatelné praxe (min. zaručená mzda 33.280 Kč) + osobní příplatek po uplynutí zkušební doby
/nařízení vlády 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění/
Další požadavky:
- znalost práce na PC ( WORD, Excel, Outlook, Internet)
- organizační schopnosti, schopnost komunikace s lidmi
- znalost zákona č. 184/2006 Sb. zákon o splnění nebo omezení vlastnického práva k pozemku nebo ke stavbě (zákon o vyvlastnění)
- znalost zákona č. 283/2021 Sb. Stavební zákon v platném znění a příslušných vyhlášek
- znalost zákona č. 500/2004 Sb. správní řád v platném znění
- řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič
Benefity:
- stabilizační odměna 50.000 Kč
(po ukončení zkušební lhůty bude vyplaceno 25.000 Kč, po uplynutí jednoho roku odpracování pracovního poměru bude vyplaceno zbývajících 25.000 Kč. Bude-li ukončen pracovní poměr do 1 roku, je vratná část 25.000 Kč, do 3 let 50.000 Kč, trvá-li pracovní poměr více než 3 roky, je odměna nevratná). V případě zkráceného pracovního úvazku bude stabilizační odměna zkrácena poměrnou částí.
- možnost přidělení služebního bytu na 1 rok s jeho prodloužením po
dobu trvání pracovního poměru
- stravenky
- flexi pasy
- příspěvek na dovolenou
- příspěvek na dětské tábory
- příspěvek na penzijní připojištění
- rekreační zařízení na Nové Peci
- indispoziční volno v rozsahu 5 dní
- odměna dle délky trvání pracovního poměru
Přihláška musí obsahovat:
- žádost o jaké místo se ucházíte
- vyplněný osobní dotazník
- životopis s průběhem praxe
- doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání
- výpis z trestního rejstříku dle § 6 odst. 4 písm. b) zák.č.
312/2002Sb., nebo čestné prohlášení o bezúhonnosti
- poučení o ochraně osobních údajů
- doklad o splnění předpokladů stanovených § 4 zákona č. 451/1991
Sb. v platném znění (lustrační osvědčení nebo čestné prohlášení
o jeho vyžádání. Nevztahuje se na uchazeče narozené po 01.12.1971)
Příslušné dokumenty naleznete zde: www.c-budejovice.cz/volna-mista
Informace:
Ing. Blanka Martiniová – vedoucí odboru, tel.: zobrazit tel. číslo
Ing. Veronika Kymlová – pers.odd. kanc. tajemníka, tel.: zobrazit tel. číslo
www.c-budejovice.cz/volna-mista
Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 26.10.2025.
Přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu:
Magistrát města České Budějovice
personální oddělení kanceláře tajemníka
nám. Přemysla Otakara II, č.1/1
370 92 České Budějovice
Přihlášku je možno poslat elektronicky, pokud vlastníte certifikovaný elektronický podpis.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto VŘ kdykoliv v jeho průběhu.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.