Místo výkonu práce: Chrudim, Hrochův Týnec
NÁPLŇ PRÁCE: Obsluha a komunikace se zákazníky výkupu.
Třídění vybraných odpadů dle jejich specifikace.
Zajišťování odvozu odpadů i autovraků k dalšímu zpracování.
Vedení evidence odpadů v PC.
Tvorba dokladů souvisejících s odvozem odpadů.
Administrativní agenda spojená s ochrannými pracovními prostředky.
Správa pokladny.
Úklid vnitřních prostor provozovny.
Střídání obsluhy sběrného dvora Hrochův Týnec dle rozpisu směn
POŽADAVKY: Minimálně střední odborné vzdělání s výučním listem
Uživatelská znalost práce na PC – MS Office, Outlook, internet.
Dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost.
Schopnost samostatného rozhodování i týmové spolupráce.
Trestní bezúhonnost doložit při případném nástupu výpisem z rejstříku trestů.
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: Zaměstnání u stabilní a ekonomicky silné společnosti.
Zkušený a přátelský tým.
Zajímavé mzdové ohodnocení od 21 000,–Kč nástupní mzda plus pohyblivá složka dle vašeho výkonu.
Po 3 letech práce ve společnosti navyšování dovolené a další benefity dle benefitního programu společnosti.
Možnost získání výhodného mobilního tarifu i pro vaše rodinné příslušníky (po zkušební době).
První kontakt učiňte, prosím, na níže uvedeném telefonním čísle nebo na e-mailové adrese.